اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پلیس مازندران اعلام شد؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای ارتباطی مازندران در روز عاشورا

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای ارتباطی مازندران خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای ارتباطی مازندران در روز عاشورا
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، جعفر محمدنژاد اظهار داشت: در  ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و روانی در عبور و مرور این محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.
وی ابراز داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز یک‌شنبه 13 آذر تا ساعت 23 روز سه‌شنبه 15 آذر از محور کندوان، کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس و همچنین تردد انواع تریلر و کامیون‌ها از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.
فرمانده پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در محور هراز تردد تمامی تریلی‌ها از این محور کماکان ممنوع است و تردد تمامی کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 23 روز یک‌شنبه 13 آذر و از ساعت شش صبح تا ساعت 23 روز دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 آذرماه از این محور ممنوع است.
وی گفت: تردد تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ساعت 23 روز دوشنبه و سه‌‌شنبه 14 و 15 آذرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
فرمانده پلیس راه مازندران در پایان اظهار داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران با شماره 3287070 با پیش شماره 0151 و خط امین 2182934 به طور شبانه‌روزی پاسخگویی وضعیت راه‌های استان است.
انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول