اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

تدوین سند توسعه اشتغال استان لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان از تهیه و تدوین سند توسعه اشتغال استان برای اجرا در برنامه پنجم توسعه کشور خبر داد.

تدوین سند توسعه اشتغال استان لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان، حامد ویس‌کرمی روز گذشته در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، گفت: این سند با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی استان در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، کشاورزی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی تهیه و تنظیم شده است.

وی اظهار کرد: این سند در قالب چندین فصل و بخش شامل بررسی و شناسایی توانمندی‌های استان در بخش‌های اقتصادی، شهری و روستایی تهیه شده است.

ویس‌کرمی با بیان اینکه در حقیقت نقشه راه حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در طول برنامه پنجم توسعه کشور است، بیان کرد: کار تهیه و تنظیم این سند در استان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو و برتر کشور از اسفندماه سال 89 با انتخاب مشاور آغاز شده و با تأکید استاندار لرستان برای انجام به موقع این کار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تدوین شده است.

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: براساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده در سطح کشور، لرستان به لحاظ تهیه و تدوین این سند در رتبه ششم استان‌های کل کشور قرار دارد.

وی گفت: دراین ارتباط علاوه بر همکاری 83 دستگاه اجرایی مرتبط با موضوع، و معرفی رابطین مشخص و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه، کمیته راهبردی استان لرستان نیز درخصوص این سند تشکیل و حدود 50 جلسه کارشناسی برای تهیه و تنظیم این سند برگزار شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول