اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب عنوان کرد

اشتغال، ازدواج و تحصیل دغدغه‌های اصلی جوانان مینابی

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: جوانان مینابی در زمینه کار، ازدواج و تحصیل با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

اشتغال، ازدواج و تحصیل دغدغه‌های اصلی جوانان مینابی

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزاحسین معتمدی‌فر عصر امروز در حاشیه سفر رئیس جمهور به این شهر با بیان این که مردم میناب دارای سه ویژگی حب اهل‌بیت(ع)، انقلابی و ولایی هستند، گفت: این مردم از مواضع رئیس جمهوری ایران در مجامع بین‌المللی به ویژه بحث انرژی هسته‌ای قاطعانه حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور رزمندگان مینابی در 8 سال دفاع مقدس ابراز داشت: جوانان مینابی در تمام عملیات‌ها مشارکت بی‌نظیر داشته و اکنون نیز افتخار حفاظت تنگه هرمز و خلیج فارس به این مردم تعلق دارد و هر دشمنی که به منافع ایران دست درازی کند او را خفه می‌کنند.

معتمدی‌فر از مردم میناب به عنوان مردمی یگانه‌شناس یاد کرد و افزود: اگر رهبر معظم انقلاب امر کند مینابی‌ها در کنار سایر ملت ایران جان خود را هدیه می‌کنند.

امام جمعه میناب با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت به بیان شاخص‌های شهر نمونه از منظر قرآن کریم پرداخت و گفت: امنیت از مهم‌ترین شاخصه‌های شهر نمونه از دید قرآن است که متأسفانه در میناب کم سراغ داریم.

وی با بیان این که ظرف مدت 25 روز سه حادثه مسلحانه در میناب رخ داده است، گفت: خودروهای فاقد پلاک حامل قاچاق سوخت امنیت مردم را به خطر انداخته‌اند.

معتمدی‌فر راه تأمین رزق و روزی در میناب را از طریق صیادی، باغداری و کشاورزی و تجارت عنوان کرد و افزود: مرکبات با وجود خشک‌سالی و آفات از بین رفته و اتباع بیگانه راه تنفس بر مردم و بازاریان میناب را سد کرده‌اند.

وی بیان داشت: ما قدردان شعارهای اصولی دولت و رئیس جمهور هستیم ولی از ادارات و برخی مسئولان که قدر مردم را نمی‌دانند گله‌مند هستیم، چرا که روند دست و پا گیر اداری دلخوری مردم را فراهم کرده است.

وی هم‌چنین افزود: احداث 25 کیلومتر راه میناب تا دوراهی رودان 8 سال است که با حرکت لاک‌پشتی به جایی نرسیده است.

وی با انتقاد از افتتاح چندباره برخی پروژه‌ها در میناب گفت: در شهرستان میناب در زمینه مسکن مهر آن‌گونه که باید خبری نیست.

معتمدی‌فر افزود: بعد از طرح هدفمندی یارانه‌ها تاکسی‌های موجود در شهر میناب از گاز CNG بهره‌ای نبردند.

وی گفت: ملت به دلسوزی و انقلابی بودن دولت اطمینان دارند مسئولان را فراموش نمی‌کنند و انتظار می‌رود دولت‌مردان نیز حافظان تنگه هرمز و خلیج فارس را فراموش نکنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول