اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ایجاد اشتغال صورت گرفت

صدور بیش از 2 هزار مجوز مشاغل خانگی در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد گفت: با هدف ایجاد اشتغال، 2 هزار و 170 مجوز مشاغل خانگی در خلیل‌آباد صادر شد.

صدور بیش از 2 هزار مجوز مشاغل خانگی در خلیل‌آباد

حسین نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: براساس قانون ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی در قالب طرح‌های کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی هم‌جوار، از ابتدای شروع این طرح از 3 هزار نفر متقاضیان ثبت‌نام شده در سایت مشاغل خانگی از شهرستان خلیل‌آباد 21702 هزار و 170 نفر، توانسته‌اند گواهی مجوز مشاغل خانگی دریافت کنند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد گفت: با هدف ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌هایی که منجر به تولید و یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی شود، ستاد ساماندهی این طرح 310 شغل را در نظر گرفته بود که از جمله این طرح‌ها می‌توان در حوزه‌های صنایع دستی، فرش، کشاورزی، دامپروری و خدمات تولیدی، صنعت و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه اعتبار طرح مشاغل خانگی در شهرستان خلیل آباد مبلغ 34 هزار و 661 میلیون ریال است، افزود: تاکنون با معرفی هزار و 100 نفر به بانک‌های عامل، توانسته‌اند تعداد 500 نفر به مبلغ 20 هزار میلیون ریال را در مبالغ 20، 30، و 50 میلیون ریالی دریافت کنند.

نوری گفت: مابقی افراد معرفی شده توسط بانک‌ها در نوبت دریافت وام هستند که امید است تا دو ماه اول سال 91 میزان اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان جذب شود.

در بحث مشاغل خرد و خوداشتغالی این شهرستان مبلغ 17 میلیارد ریال اعتبار داشته است که توسط دستگاه‌های کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی افراد متقاضی به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تاکنون 50 درصد این مبلغ توسط بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول