اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش سایت‌های نام‌نویسی

مشکلات کشاورزان برای دریافت نفت 2 برابر شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: نام‌نویسی در دو سایت برای دریافت نفت برای کشاورزان هزینه‌بر و زمان‌بر است.

مشکلات کشاورزان برای دریافت نفت 2 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان قدرت سلیمانی ظهر امروز در جلسه سوخت شهرستان زنجان اظهار کرد: کشاورزی زیربنایی‌ترین بخش کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی در زمینه توسعه کشاورزی صورت گیرد، تصریح کرد: در سال نهضت کشاورزی نیز باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه کشاورزان با مشکل اخذ سوخت مواجه هستند، افزود: به دلیل قطعی اینترنت برخی از کشاورزان هنوز سهمیه سوخت خود را دریافت نکرده‌اند.

وی بر لزوم حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد و افزود: در گذشته کشاورزان تنها در یک سایت نام‌نویسی می‌کردند که به دلیل افزایش تعداد سایت از یک سایت به دو سایت عملا مشکلات کشاورزان دو برابر شده است.

سلیمانی با بیان اینکه دریافت سوخت به صورت سالانه بسیاری از مشکلات این قشر را حل می‌کند، خاطرنشان کرد: در صورت تمدید این زمان، امکان نام‌نویسی کشاورزان بیشتر فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نام‌نویسی در دو سایت برای کشاورزان هزینه‌بر و زمان‌بر است، یادآور شد: نام‌نویسی برای دریافت سوخت همزمان در دو سایت مشکلات کشاورزان را دو برابر کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با بیان اینکه برخی از کشاورزان حتی با اخذ شماره نیز به دلیل قطعی اینترنت قادر به نام‌نویسی برای دریافت سوخت نیستند، افزود: این افراد با وجود اینکه شماره را دریافت کرده‌اند، اما سوخت خود را به دلیل نام‌نویسی نکردن دریافت نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مشکلات موتور پمپ‌ها نیز از سال گذشته همچنان بر قوت خود باقی مانده است، افزود: در این راستا نیز هنوز اقدامات لازم انجام نشده است.

سلیمانی طولانی بودن گردش کار را از مشکلات موتور پمپ‌ها اعلام کرد و گفت: به دلیل طولانی بودن گردش کار عملا مشکلات کشاورزان در این زمینه حل نشده است.

وی بر ضرورت ارائه جدول موتور پمپ‌ها تاکید کرد و افزود: جهاد کشاورزی در این زمینه پیشگام بوده و این جدول را تهیه می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان زنجان بر لزوم کارتی‌کردن دریافت سوخت تاکید کرد و گفت:‌ با کارتی‌شدن دریافت سوخت بسیاری از مشکلات از جمله نیاز به اینترنت حل می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول