اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ازمحل صندوق بیمه

2 هزار میلیارد ریال بابت خسارت کشاورزان خوزستان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر بانک کشاورزی خوزستان گفت: در سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال بابت خسارت کشاورزان استان از محل صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت شد.

2 هزار میلیارد ریال بابت خسارت کشاورزان خوزستان پرداخت شد

سید حجت‌الله اژدر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در جلسه مشترک میان مسئولان بانک کشاورزی و اعضای هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی خوزستان برای حل مشکلات جامعه کشاورزان استان بحث و تبادل نظر شد.

وی مهم‌ترین هدف بانک کشاورزی را توسعه و رونق هر چه بیشتر بخش کشاورزی دانست و گفت: منابع بانک کشاورزی به موقع و متناسب با نیاز کشاورزان تزریق خواهد شد.

مدیر بانک کشاورزی خوزستان خواستار همکاری و تبادل نظر بیشتر نظام صنفی با این بانک به منظور رفع مشکلات احتمالی کشاورزان شد و تاکید کرد: بانک کشاورزی این آمادگی را دارد که با تمام توان و با همه امکانات و پرسنل در خدمت جامعه کشاورزان استان باشد.

اژدر از پرداخت 6850 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات مختلف در سال 90 خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات نسبت به سال 89 بیش از 60 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 107 نوع محصول کشاورزی تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی است افزود: صندوق بیمه محصولات کشاورزی خوزستان در سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال به خسارت دیدگان پرداخت کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول