اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر عنوان کرد:

توزیع 3 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان آذرشهری

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر گفت: امسال و تاکنون بیش از 3 میلیون لیتر سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات کشاورزی در بین صاحبان آنها توزیع شد.

توزیع 3 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان آذرشهری
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، فیروز طلوع‌حیات با بیان اینکه این مقدار سوخت برای کارکرد 654 دستگاه تراکتور، 352 حلقه آب چاه کشاورزی، 78 واحد دامداری، 42 واحد مرغداری و سه واحد گلخانه‌ای اختصاص یافته است، استفاده از روش‌های جدید برای کاهش مصرف در واحدهای تولید محصولات کشاورزی را مهم ارزیابی کرد.
وی اظهار داشت: اصلاح و احیای باغات و بهینه‌سازی سیستم سوخت واحدهای تولیدی از جمله برنامه‌های عملیاتی برای حمایت از بهره‌برداران در بخش کشاورزی در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌هاست.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آذرشهر، به اجرای طرح خاک‌ورزی حفاظتی در راستای اصلاح الگوی مصرف اشاره کرده و گفت: طرح خاک‌ورزی حفاظتی موجب کاهش تردد ماشین آلات کشاورزی در زمان آماده‌سازی، بالا رفتن سرعت آماده‌سازی زمین، کاهش مصرف سوخت و حفظ میکروارگانیسم‌های خاک نیز شده است.
طلوع‌حیات، از بهره‌برداران ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی که در سامانه سوخت جهاد کشاورزی ثبت‌نام نکرده‌اند، خواست، با مراجعه به نشانی اینترنتیwww. Agritejaratasan.ir ثبت‌نام و اطلاعات درخواستی را تکمیل کنند تا برای آنها کارت هوشمند سوخت صادر شود. 
در شهرستان آذرشهر حدود 27 هزار هکتار مزارع کشاورزی وجود دارد که از این مقدار 11 هزار هکتار دیم و 16 هزار هکتار هم آبی است که 4 هزار هکتار آن را باغات مثمر تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول