اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه آبیاری آبپخش:

مشارکت کشاورزان در فرآیند آبیاری امری ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه آبیاری آبپخش گفت: مشارکت کشاورزان در آبیاری مطلوب امری ضروری است.

مشارکت کشاورزان در فرآیند آبیاری امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، اصغر حاجی‌پور شنبه‌شب در نشست با بخشدار آبپخش و نمایندگان باغداران آبپخش اظهار داشت: آبیاری مطلوب نقش مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی دارد و باید همگی دست در دست هم دهیم و در این راه قدم برداریم.

رئیس شبکه آبیاری آبپخش عنوان کرد: اجرای طرح آبیاری "ساعتی نوبتی" از شیوه‌های مطلوب آبیاری است که زمینه‌ساز اجرای هرچه بهتر آبیاری نخیلات در شبکه آبیاری آبپخش می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم این طرح را در شبکه آبیاری آبپخش اجرا کنیم.

حاجی‌پور مشارکت کشاورزان در امر آبیاری را امری ضروری دانست و ابراز داشت: همکاری نمایندگان باغداران در اجرای طرح آبیاری امری ضروری است و از کشاورزان می‌خواهیم در هنگام آبیاری نخیلات با ما همکاری کنند و زمینه را برای آبیاری مطلوب نخیلات فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: از کشاورزان می‌خواهیم به حقوق خود قانع باشند و با زیاده‌خواهی در شبکه‌ آبیاری بخش آبپخش ایجاد اخلال نکنند.

این مسئول در همین راستا ادامه داد: نظارت مستمر بر اجرای فرآیند آبیاری از مسائلی است که پرسنل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و بخش آبپخش با تمام توان دنبال می‌کنند و زمینه را برای انجام هرچه بهتر فرآیند آبیاری فراهم می‌کنند.

رئیس شبکه آبیاری آبپخش اذعان داشت: با برنامه‌ریزی، مدیریت صحیح منابع آبی و جلوگیری از هدررفت این منابع و همکاری کشاورزان و باغداران منطقه تلاش خود را برای اجرای دو دور آبیاری در تابستان جاری به کار می‌گیریم.

حاجی‌پور تصریح کرد: استفاده از تجارب موفق کارهای گذشته، خدمت صادقانه به کشاورزان و تلاش برای بهبود وضعیت کشاورزی از مهم‌ترین اهداف ما در آبیاری آبپخش است و با تمام وجود در این راستا تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول