اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون؛

2 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان پلدختر توزیع شد

خبرگزاری فارس: از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون 2 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان پلدختر توزیع شد.

2 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان پلدختر توزیع شد
به گزارش خبرنگار فارس از پلدختر و بنا به اعلام واحد فناوری اطلاعات مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان مقدار 2 میلیون لیتر سوخت نفت گاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان پلدختر طی سه ماهه سوم سال جاری توزیع شد.
در این خصوص علی خادمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: در صورت صدور کارت سوخت بهره‌برداران کشاورزی که در آینده صادر می‌شود، تأمین سوخت برای کشاورزان به سهولت انجام می‌پذیرد.
در ادامه مسئول سوخت (فناوری اطلاعات) مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر در این زمینه به فارس گفت: تعداد بهره‌برداران بخش کشاورزی که در مهر ماه درخواست اینترنتی سوخت به جهاد کشاورزی ارائه نموده‌اند 597 مورد و در آبان و آذر ماه 560 مورد بوده است.
مجتبی شاهرخی عمده مصرف کنندگان سوخت را بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان عنوان کرد و گفت: مصرف کنندگان سوخت شامل دارندگان ماشین آلات کشاورزی (تراکتورداران ـ دارندگان موتور پمپ‌های آب و کمباین داران) و مرغ‌داران و... بوده که عمده مصرف کنندگان سوخت در طی این دوره با توجه به فصل مرغداران و تراکتورداران بوده‌اند.
مسئول سوخت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر اظهار داشت: در طی دوره توزیع سوخت که به صورت اینترنتی انجام می‌شود مشکلی در راستای تأمین سوخت بهره‌برداران بخش کشاورزی وجود ندارد.
شاهرخی گفت: در طی سال جاری جهت پیشبرد کشاورزی و کمک به کشاورزان برای رفع نیازهای سوخت کشاورزی این بهره‌برداران با در نظر گرفتن سوخت ویژه نیز با تشخیص کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی تابعه نیز مساعدت نموده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول