اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی اردبیل:

وام تامین سوخت به کشاورزان اردبیلی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت:‌ با هدف خرید و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز کشاورزان در فصول مختلف تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به آنها پرداخت می‌‌شود.‌

وام تامین سوخت به کشاورزان اردبیلی پرداخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر پرتوی ظهر امروز در جلسه کار‌گروه تولیدات اقتصادی و کشاورزی اردبیل اظهار داشت: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی در قالب بسته‌های حکایتی ارائه شده و زارعان، باغداران و دامداران اگر در تامین سوخت مورد نیاز مشکل داشته باشند تسهیلات قرض‌الحسنه با چهار درصد سود بانکی به آنها به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.
وی گفت:‌ تامین سوخت بخش کشاورزی هر لیتر 150 تومان و برق مورد نیاز کشاورزان نیز 12 تومان  برای هر کیلو‌وات نرخ‌گذاری شده که کشاورزان می‌توانند از این تسهیلات و حمایت یارانه‌دار استفاده کنند.
معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حوزه آب و خاک، تامین آب و زهکشی اراضی در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه‌های آبریز ارس، ‌سفید ‌رود و تکمیل سیستم‌های آبیاری انجام شده است، افزود:‌ هم ‌اکنون کار احداث شبکه زهکشی ارس با 40 میلیارد تومان اعتبار و شبکه فرعی سفید‌ رود با 9 میلیارد تومان در اولویت و دستور کار است.
پرتوی از توسعه باغات در اراضی شیب‌دار خبر داد و تصریح کرد: ‌در همین راستا بیش از 5 میلیارد تومان امسال اعتبار پیش‌بینی شده و با توسعه این بخش با رونق بیشتر انجام شود که در این زمینه از محل کمک‌های فنی و اعتباری 17 میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته است.
وی بیان داشت: ‌برای اجرای عملیات آب و خاک 3 میلیارد تومان، احداث شبکه فرعی و زهکشی 15 میلیارد تومان، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار اعتباری متناسب با تقاضای زارعان پیش‌بینی شده است که در اجرای سیستم آبیاری تحت فشار دولت با هدف حمایت از زارعان آورده خود را 85 درصد و آورده متقاضی را 15 درصد در قالب مشارکت تعاونی‌های تولید و بخش خصوصی قرار داده است تا این بخش رونق بیشتر پیدا کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول