اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان اعلام کرد:

حمایت از کشاورزان خوزستانی با سهمیه سوخت چهار روزه

خبرگزاری فارس: رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: سهمیه سوخت حمایتی، تنها برای استفاده چهار روز کشاورزان خوزستانی کافی است.

حمایت از کشاورزان خوزستانی با سهمیه سوخت چهار روزه
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسعود اسدی شامگاه دوشنبه در کمیته حمل و نقل و سوخت استان با انتقاد از میزان سهمیه اختصاصی سوخت حمایتی به کشاورزان استان، اظهار داشت: سهمیه سوخت حمایتی که به کشاورزان خوزستانی اختصاص یافته فقط برای استفاده چهار روز آن‌ها کافی است.
وی افزود: سهمیه هر تراکتور یک هزار لیتر تعیین شده که بر اساس مصرف مشخص این وسایل برای استفاده چند روز آنهاست.
اسدی با بیان اینکه سال‌های خشکسالی نباید معیار تعیین سهمیه سوخت کشاورزی استان قرار گیرد، تصریح کرد: بر اثر خشکسالی سال‌های ۸۷، ۸۸ و ۸۹ کشاورزان خوزستانی نتوانستند، کشت کنند، به ویژه کشت دیم در اراضی کشاورزی انجام نشد که طبیعتا استفاده از موتورپمپ‌ها و تراکتور‌ها و مصرف سوخت نیز به نسبت امسال کمتر بوده است.
به گفته وی بعضی کشاورزان خوزستانی سه چهار سال از کشت محروم بودند.
وی با اشاره به طرح راستی آزمایی برای تعیین سهمیه سوخت کشاورزی تاکید کرد: در حالی که این طرح در تمام کشور صوری اجرا شده بود و دفترچه‌ها به دلیل هزینه بالای اجرای طرح به صورت غیرکار‌شناسی پر شده بودند اما این طرح در اهواز بسیار دقیق، سختگیرانه و تقریبا بدون انحراف انجام گرفت.
اسدی تصریح کرد: به گفته منابع موثق، کاهش سهمیه سوخت کشاورزان به دلیل دغدغه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای فروش گازوئیل ۳۵۰ تومانی به کشاورزان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول