اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

کشاورزان پرچمداران تولید در گلستان خواهند بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: با توجه به طرح و برنامه‌های دولت در بخش کشاورزی استان کشاورزان گلستانی پرچمداران تولید خواهند بود.

کشاورزان پرچمداران تولید در گلستان خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید فاضل دهنوی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران آزادشهر اظهار داشت: 193 میلیارد تومان اعتباری که از سوی دولت برای بخش کشاورزی استان گلستان در نظر گرفته شده درصد قابل توجهی از مشکلات کشاورزان استان را حل می‌کند تا با خیالی آسوده و با استفاده از امکانات کافی برای تولید بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری در ارتباط با حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: این مقدار اعتبار در کنار برنامه‌ریزی‌های جامع و مدونی که از سوی دستگاه‌های مرتبط با بخش کشاورزی لحاظ می‌شود می‌تواند انگیزه افراد بیشتری از جامعه که بیکار هستند را برای ورود به بخش کشاورزی بیشتر کند و فضای کاری خوبی را فراهم بیاورد.

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: کارگروه کشاورزی شهرستان هماهنگ با دستورالعمل‌های استانی تشکیل می‌شود تا ضمن برگزاری جلسات با توجه به شرایط جغرافیایی و جوی شهرستان و منطقه و قابلیت‌های آبی و خاکی که از آنها برخوردار هستیم شرایطی را به وجود بیاوریم که بازدهی بخش کشاورزی افزایش پیدا کند و از لحاظ اقتصادی هم برای کشاورزان و هم برای جامعه مطلوب‌تر باشد.

دهنوی با اشاره به ایام نوروز و تبریک سال نو به حاضران فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص پذیرایی، اسکان و استقرار مسافران در سطح شهرستان را مطلوب برشمرد و از ادارات و نهادهای همکار به ویژه جمعیت هلال احمر، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و پلیس راه، آموزش و پرورش، هیئت امنای امامزادگان آقا امام و مسئولان زائرسرای امام هشتم (ع)، بخشداران و شهرداران تقدیر و تشکر کرد.

وی از فعال شدن شورای مبارزه با موادمخدر در سطح استان و شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تلاش برای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد که ریشه و بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته و به عنوان یکی از مشکلات اصلی جامعه تبدیل شده لازم و ضروری است و نیازمند توجه بیشتر است عزم جدی همه مسئولان و مردم را می‌طلبد.

فرماندار آزادشهر با اشاره به اجرای بخش‌های زیادی از پروژه‌های مسکن مهر در سطح شهرستان ابراز امیدواری کرد عملیات پایانی و تکمیلی پروژه‌های فوق به زودی به پایان برسد و این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول