اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قم:

استعدادهای والیبال قم در لیگ دسته اول عملکرد خوبی داشتند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: نفراتی که در ترکیب هلال احمر قم در لیگ دسته اول والیبال شرکت کردند همگی از نیروهای بومی بودند و در مجموع عملکرد خوبی داشتند.

استعدادهای والیبال قم در لیگ دسته اول عملکرد خوبی داشتند

سید روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، هیئت والیبال در سال 90 با تلاش و تکاپوی بسیار زیاد اقدامات خوبی برای توسعه والیبال قم انجام داد.

وی اضافه کرد: سال گذشته دو تیم مردان و بانوان هلال احمر در لیگ دسته اول رده سنی بزرگسالان والیبال کشورمان به رقابت با حریفان پرداختند، ضمن اینکه تیم‌های نوجوانان و جوانان و همچنین امید نیز در پیکارهای قهرمانی کشور نتایج خوبی کسب کردند.

دبیر هیئت والیبال استان قم اذعان داشت: تیم والیبال هلال احمر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را نفرات جوان و مستعد بومی تشکیل می‌دادند و با اینکه این تیم نتوانست به جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بپیوندد اما سهمیه قم در لیگ دسته اول را به خوبی حفظ کرد.

وی یادآور شد: هلال احمر قم در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که در دو گروه شش و هفت تیمی به انجام رسید، در مجموع 12 مسابقه برگزار کرد و به رتبه پنجم دیدارهای گروه دوم دست یافت.

شفیعی ابراز داشت: با نتایجی که تیم هلال احمر در مرحله گروهی کسب کرد، این تیم در مرحله رده‌بندی برای حفظ سهمیه قم در لیگ دسته اول تلاش خوبی داشت و برابر تیم والیبال صالحین ساری با کسب نتیجه‌ای بسیار خوب به برتری رسید.

وی افزود: در پایان دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور در سال 90 تیم‌های اول تا چهارم هر گروه برای کسب مقام قهرمانی، نایب قهرمانی و کسب جواز حضور در لیگ برتر سال 91 در مرحله پلی‌آف با هم پیکار کردند و دیگر تیم‌ها برای کسب مقام نهم تا دوازدهم مسابقه دادند که در بین این تیم‌ها هلال احمر قم نیز حضور داشت.

دبیر هیئت والیبال استان قم ادامه داد: برای تعیین مقام نهم و دهم نیز تیم والیبال هلال احمر قم با بازیکنان جوان و آینده‌دار خود به عنوان تیم پنجم گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در خانه با تیم صالحین ساری مسابقه داد که در پایان نیز از سد میهمان خود گذشت.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه فدراسیون والیبال دیدار تیم‌های والیبال هلال احمر قم و صالحین ساری به میزبانی نماینده والیبال قم در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار شد که در پایان میزبان در سه گیم متوالی برابر حریف خود به پیروزی رسید.

شفیعی عنوان داشت: امیدواریم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که نیمه دوم امسال برگزار می‌شود، تیم هلال احمر قم با حمایت بیشتر در مسابقات حضور یابد و حرکت رو به پیشرفتی را که آغاز کرده‌ایم با موفقیت ادامه دهیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول