اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:

دستگیری اعضای باند سرقت محتویات خودروها در رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس باند سرقت وسایل و محتویات داخل خودروها در رفسنجان متلاشی شد.

دستگیری اعضای باند سرقت محتویات خودروها در رفسنجان
سید‌محمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به مبارزه جدی با باندهای بزهکار در این شهرستان اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس باند سرقت وسایل و محتویات داخل خودروها در رفسنجان متلاشی شد.
رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش چند فقره سرقت از داخل اتومبیل‌های پارک شده ‌در سطح شهر و کوچه‌ها با بررسی‌های اولیه مأموران نیروی انتظامی مشخص شد، عده‌ای سارق سابقه‌دار با تشکیل باندی در این ارتباط، اقدام به سرقت اموال داخل خودرو‌ها می‌کنند.
وی افزود: با هماهنگی قضایی تحقیقات برای شناسایی محل اختفای سارقان آغاز و پس از انجام عملیاتی غافلگیرانه سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
رضایی گفت: دو نفر از اعضای این باند پس از بازجویی به چند فقره سرقت اعتراف کردند و چند وسیله مسروقه از منزلی که مخفی‌گاه آنها بود، کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان همچنین‌ از دستگیری تعداد زیادی اتباع خارجی که برای تکدی‌گری از پاکستان وارد این شهر شده‌اند، خبر داد و بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت پسته عده‌ای پاکستانی در سطح شهر به صورت خانوادگی پراکنده و اقدام به تکدی‌گری می‌کردند.
وی بیان داشت: مخفیگاه این عده با وجود مزاحمت‌هایی که برای شهروندان ایجاد می‌کردند، پس از انجام عملیات کنترلی نامحسوس و برنامه‌ریزی منسجم توسط پلیس امنیت عمومی شناسایی شد.
رضایی افزود: تعداد 90 نفر اعم از زن و کودک و پیرمرد فلج را به همراه اثاثیه و چادر‌های مسکونی‌ توسط دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون از سطح شهر جمع‌آوری و به اردوگاه مراقبتی اعزام و اقدام به طرد ایشان از کشور کرده است.  
وی با درخواست از مردم برای همکاری با نیروی انتظامی در مورد تحویل آنها به این نیرو اذعان کرد: با مشاهده این افراد که به طور غیر‌مجاز وارد کشور شده‌اند با مرکز 110 تماس گرفته و حق شهروندی خود را بجا آورید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول