اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد مطرح کرد

سرقت خودرو و موتورسیکلت بیشترین سرقت در مشهد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: سرقت خودرو و موتورسیکلت در صدر آمار جرایم مشهد قرار دارد.

سرقت خودرو و موتورسیکلت بیشترین سرقت در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی در حاشیه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی‌هایی که در ارتباط با جرایم مشهد صورت گرفته است، در حال حاضر در مشهد سرقت خودرو و موتورسیکلت در صدر آمار جرایم مشهد قرار دارد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به هماهنگی‌های میان نیروی انتظامی، شهرداری مشهد و نیز فرمانداری در راستای مقابله با این جرایم، افزود: در 2 ماه اخیر جلساتی را با شهرداری مشهد و فرماندار مشهد و نیز معاونان شهردار مشهد داشتیم که بر این اساس تعداد 14 پارکینگ موتورسیکلت در مشهد و در بخش‌های گوناگون سطح شهر امسال راه‌اندازی شد.

کریمی ادامه داد: علاوه بر این در نظر داریم که تعداد 10 پارکینگ  موتورسیکلت نیز تا پایان سال بهره‌برداری کنیم.

کاهش 30 درصدی سرقت موتورسیکلت در مشهد

وی با اشاره به اینکه در سال 91 نیز تعداد 50 پارکینگ دیگر با همکاری بخش خصوصی برای فراهم شدن امکان پارک موتورسیکلت در سطح شهر مشهد در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: با ایجاد و راه‌اندازی این تعداد پارکینگ موتورسیکلت در سطح شهر مشهد، امسال میزان جرایم مرتبط با سرقت موتورسیکلت کاهش 25 تا 30 درصدی داشته است.

امسال تنها 2مورد سرقت مسلحانه در مشهد داشتیم

فرمانده نیروی انتظامی مشهد در ادامه به جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 مورد سرقت مسلحانه در مشهد داشتیم که این تعداد سرقت مسلحانه در مقایسه با آمار سال 88 که 13 مورد بود از روند کاهشی قابل توجهی برخوردار بوده است.

قانون بکارگیری سلاح نقش بسزایی در کاهش جرایم خشن داشت

وی در ادامه و در ارتباط با دیگر علل کاهش جرایم خشن در سطح شهر مشهد، گفت: قانون بکارگیری سلاح نقش بسزایی در کاهش جرایم خشن داشت که در این راستا و در مدت 17 ماه اخیر تعداد 41 نفر از افرادی که دارای جرایم خشن بودند و سبب رعب و وحشت مردم شده بودند مورد هدف گلوله قرار گرفتند.

کاهش 18 درصدی جرایم خشن در سال جاری

فرمانده انتظامی مشهد گفت: بر این و در سال جاری شاهد کاهش 18 درصدی جرایم خشن در سطح شهر مشهد نسبت به سال‌های 88 و 89 بودیم.

قتل زن بلوار سرافرازان مشهد توسط همسرش بود

وی در ارتباط با حادثه قتل چند روز گذشته مشهد که در بلوار سرافرازان مشهد شکل گرفت، گفت: بر اساس تحقیقات اولیه مشخص شد که این قتل توسط همسر این زن شکل گرفته است و سایر علل بروز این قتل در دادگاه مشخص می‌شود. 

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول