اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس صورت گرفت

کشف 102 فقره سرقت داخل خودرو در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سارقان دستگیر شده توسط مأموران پلیس آگاهی همدان در بازجویی‌های به عمل آمده به 102 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

کشف 102 فقره سرقت داخل خودرو در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس همدان، فرامرز به‌گذر اظهار داشت: با توجه به افزایش سرقت‌های داخل خودرو در شهرستان همدان پیگیری این موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با  اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه دار ضمن هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز در نهایت موفق به دستگیری تعداد هشت نفر از سارقان سابقه‌دار در امر سرقت خودرو شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از منازل متهمان دستگیر شده مقادیری اموال مسروقه اعم از ضبط و پخش، مدارک شناسایی و تعدادی سوئیچ خودرو کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در خصوص سرقت های صورت گرفته از متهمان بازجویی به عمل آمد که در نتیجه آن سارقان که چاره‌ای جز بیان حقیقت ندیدند، در مجموع به 102 فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف شهر همدان خصوصاً خودروهای پارک شده در پارکینگ آپارتمان‌ها اقرار و اعتراف کردند.

به‌گذر در پایان بیان داشت: با راهنمایی متهمان تمام محل‌های سرقت مورد تایید قرار گرفت و شکات شناسایی و پس از تشکیل پرونده به همراه طرفین به دادسرا اعزام شدند که از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول