اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

افزایش 48 درصدی کشف سرقت داخل خودرو در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش 48 درصدی کشف سرقت های داخل خودرو گفت: مردم هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

افزایش 48 درصدی کشف سرقت داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع سانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مصطفی طلوعی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تردد همشهریان در سطح شهر لازم است، برای پیشگیری از سرقت داخل خودرو توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و به آنها عمل کنند.

وی ادامه داد: در هنگام ترک اتومبیل از قفل بودن درب ها و بالابودن شیشه‌ها اطمینان حاصل و هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی خودرو از قفل بودن درب ها اطمینان حاصل کنید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سعی کنید از رادیو پخش‌های کشویی یا پنل‌دار برای اتومبیل خود استفاده و هنگام ترک اتومبیل آن را با خود حمل کنید.

طلوعی تاکید کرد: با بررسی های به عمل آمده مشخص شده بیشتر سارقان از خودروهایی سرقت می‌کنند که فاقد هر گونه امکانات ضد سرقت و تاخیری هستند، که به شهروندان توصیه می‌شود خودروی خود را به وسایل ضد سرقت مجهز و از قرار دادن اموال و اشیای قیمتی در خودرو خودداری کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به طرح‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت گفت: در 11 ماهه سال جاری با تلاش های صورت گرفته شاهد افزایش 48 درصدی کشفیات داخل خودرو در سطح استان نسبت به مشابه سال قبل هستیم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول