اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان شمالی خبر داد

پیش‌بینی ده‌ها عنوان برنامه به مناسبت یکصدمین سفر احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی از پیش‌بینی ده‌ها عنوان برنامه به مناسبت یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در خراسان شمالی خبر داد.

پیش‌بینی ده‌ها عنوان برنامه به مناسبت یکصدمین سفر احمدی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید یحیی هاشمی‌نژاد بعد از ظهر امروز در کمیته استانی جشنواره سفر هیئت دولت که به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار تشکیل شد، گفت: حضور عالی‌ترین مقام اجرایی کشور به همراه اعضای هیئت دولت در بطن مردم بیشترین تطابق را با سیره حکومت امام علی (ع) و سلمان فارسی نخستین حاکم اسلامی ایران دارد.

مسئول کمیته فرعی اطلاع رسانی یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور، در خراسان شمالی اظهار داشت: طی این سفرها مسئولان با مشکلات عامه مردم آشنا شده و تصمیم گیری‌های آنان نسبت به رفع حوائج واقعی مردم معطوف می‌شود که سفارش امام علی (ع) است.

وی از تشکیل کمیته‌های فرعی،‌ پشتیبانی،‌ عمرانی و اقتصادی، ارتباطات مردمی، فرهنگی و اطلاع رسانی هم خبر داد.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: برگزاری جشن گل‌ریزان ( آزادی زندانیان جرائم غیر عمد) تقدیر از خادمان نظام، افتتاح پروژه‌های سفر، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، رونمایی از پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی، مشارکت در تدوین کتاب با محتوای دستاوردهای سفر و معرفی دستاوردهای سفرهای هیئت دولت در نشست‌های خبری از جمله برنامه‌های قابل اجرا در استان‌ها اعلام شده است.

وی از تمام دستگاه‌ها خواست تا برای تبیین دستاوردهای سفر هیئت دولت در قالب‌های هنری و قابل عرضه در نمایشگاه‌ها، سایت‌ها و نشریات آمادگی داشته باشند.

به گفته مسئول کمیته فرعی اطلاع رسانی یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور در خراسان شمالی، برخی دستگاه‌ها همزمان با یکصدمین سفر دولت نیز پروژه‌های افتتاحی را پیش بینی کرده‌اند.

وی همچنین از فراخوان برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری مثل عکس، مقاله، فیلم، وبلاگ، کاریکاتور، شعر،‌ داستان، دل نوشته، خاطره،‌ سرود و نغمه‌ها را به همین مناسبت خبر داد و یادآور شد: این برنامه‌ها هم اکنون در دستور کار این دستگاه‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول