اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

سفر هیئت دولت به استان البرز یک فرصت طلایی است

خبرگزاری فارس: معاون بودجه و برنامه‌ریزی استاندار البرز گفت: سفر هیئت دولت فرصت طلایی است که باید از این فرصت استفاده کنیم و مباحث و مشکلات گوناگون استان در این سفر باید مطرح شود.

سفر هیئت دولت به استان البرز یک فرصت طلایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، اسکندر صیدایی اظهار داشت: سفر هیئت دولت به استان البرز یک فرصت استثنایی و طلایی است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: استان البرز که یک استان نوپا است نیازهایی دارد که اگر به این نیازها توجه شود روند توسعه و رشد آن شدت می‌یابد.

معاون بودجه و برنامه‌ریزی استاندار البرز افزود: در این سفر باید یک تعدادی از پروژه و طرح‌های مهم را مطرح کنیم تا بتوانیم در گروه کارشناسی با معاون اول رئیس جمهور مطرح شود، تا از این فرصت و مزیت برای استان در حال تحول استان البرز استفاده کنیم.

وی گفت: شهرک‌های صنعتی و محدودیت 120 کیلومتر از جمله موضوعاتی است که اگر در این سفر پیگیری شود در رشد و توسعه و ایجاد اشتغال استان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

معاون بودجه و برنامه‌ریزی استاندار البرز اظهار داشت: فرصت هیئت دولت فرصت طلایی است که باید از این فرصت استفاده کنیم و مباحث و مشکلات گوناگون استان در این سفر باید مطرح شود.

صیدایی گفت: در معاونت برنامه‌ریزی استانداری جلسه شورای بانک‌ها برگزار می‌شود به دلیل اینکه شنبه هفته آینده باید به دولت عملکرد بنگاه‌های زودبازده و عملکرد وام قرض‌الحسنه به صورت عدد و تعداد وام بیان شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول