اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

برنامه‌ها‌ی صدمین سفر هیئت دولت در هرمزگان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن اعلام برنامه‌های هیئت دولت در سفر صدم ‌گفت: تأکید رئیس جمهور، درخشش هرمزگان در سطح استان‌های آباد و پیشرفته است.

برنامه‌ها‌ی صدمین سفر هیئت دولت در هرمزگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل محمدیان عصر امروز در مصاحبه مطبوعاتی خود در جمع خبرنگاران هرمزگانی اظهار داشت: رئیس جمهور و هیئت دولت صبح سه‌شنبه وارد استان هرمزگان می‌شوند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد خلق حماسه خدمتی دیگر در این استان را دارند.

وی افزود: برنامه‌های سفر در دو وجه، شامل برنامه‌های ویژه رئیس جمهور در مرکز هرمزگان و برنامه‌های خاص در شهرستان‌ها با حضور نمایندگان ویژه رئیس جمهور و هیئت دولت اجرا می‌شود.

مدیرکل ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: رئیس جمهور در دور چهارم سفر به استان هرمزگان به تمام شهرستان‌های این استان سفر می‌کند و از نزدیک با مردم دیدار دارد.

محمدیان افزود: در چهارمین سفر استانی، مصوبات دوره‌های قبلی بررسی می‌شود و کارهای ویژه‌ای در ارتباط با موارد و طرح‌هایی که با کندی انجام یا در اجرای آن با وقفه اجرا مواجه شده‌اند پی‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: محمود احمدی‌نژاد چهارمین سفر خود را به استان هرمزگان انجام می‌دهد و همواره تأکید شخص رئیس جمهور در مورد هرمزگان این است که این استان باید در سطح سایر استان‌های آباد و پیشرفته کشور بدرخشد.

محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه روز دوم سفر هیئت دولت به ترتیب، دیدار با مردم شهرستان پارسیان، بندرلنگه، دیدار با مردم جزیره ابوموسی، دیدار عمومی با مردم جزیره هرمز، جزیره قشم و روز سوم نیز دیدار عمومی با مردم شهرستان جاسک، سفر به بشاگرد، دیدار با مردم سیریک، سفر به شهرستان میناب و رودان است.

در پایان روز سوم هم جلسه کارگروه اشتغال با حضور معاون اول رئیس جمهور و جلسه هیئت دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول