اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره بنیاد شهید آمل پیشنهاد شد

افتتاح طرح یکپارچه‌سازی گلزار شهدای آمل در سفر هیئت دولت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل گفت: بهره‌برداری طرح یکپارچه‌‌سازی گلزار شهدای آمل در دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت پیشنهاد شد.

افتتاح طرح یکپارچه‌سازی گلزار شهدای آمل در سفر هیئت دولت

احمد سیفیان‌عمران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: گلزار شهدای آستانه امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان یکی از گلزار شهدای بزرگ و متمرکز استان مازندران است.

وی افزود: با موافقت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افتتاح و بهره‌برداری طرح یکپارچه‌‌سازی گلزار شهدای آستانه امامزاده ابراهیم(ع) آمل در دور چهارم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت پیشنهاد شد.

سیفیان‌عمران با تاکید اینکه در مازندران 10 پروژه پیشنهادی برای افتتاح توسط رئیس جمهور در دور چهارم سفر هیئت دولت به مازندران در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: سه پروژه از این بین به شهرستان آمل تعلق پیدا کرد که افتتاح طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی گلزارهای شهدای آستانه امامزاده ابراهیم(ع) و گلزارهای روستای کمانگرکلا و تجن‌جار در این برنامه پیشنهادی جای دارد.

وی با اعلام اینکه گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آمل در پنج فاز ساماندهی شده است، بیان داشت: در مجموع در این گلزار شهدا مزار 456 شهید جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی جای دارد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل اضافه کرد: در فاز یک این گلزار شهدا مزار 127 شهید و در فاز دوم آن مزار 170 شهید قرار دارد.

سیفیان‌عمران با اعلام اینکه در فاز سوم این گلزار نیز قبر 73 شهید جای دارد، یادآور شد: در فاز چهارم این گلزار شهدا مزار 45 شهید وجود دارد.

وی با بیان اینکه در فاز پنجم نیز مزار 45 شهید به صورت پراکنده وجود دارد، گفت: کار ساماندهی این مزارها به عنوان گلزارهای تک مزار با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در حال اجرا است.

این مسئول با بیان اینکه چند ماهی است چهار فاز این گلزار شهدا که برای ساماندهی و یکپارچه‌سازی در اختیار این اداره قرار گرفت با 100 درصد پیشرفت به کار خود پایان داده است، خاطرنشان کرد: در فاز پنج گلزارهای تک مزار قرار دارند که کار ساماندهی آن بین این دو اداره مشترک است. 

سیفیان‌عمران با تاکید اینکه شهرستان آمل یک‌هزار و 28 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: در این شهرستان 188 گلزار شهدای روستایی و شهری وجود دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول