اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان:

رژه نیروهای مسلح زنجان 29 فروردین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان از برگزاری رژه نیروهای مسلح استان زنجان در روز 29 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

رژه نیروهای مسلح زنجان 29 فروردین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سرتیپ امیر سید علی موسویان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی با شناخت عمیقی که از ارتش جمهوری اسلامی داشتند، فرمان نامگذاری روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش را صادر کردند.

وی با بیان اینکه همه منافقان، چریک‌های فدایی و دشمنان، ارتش را در سر راه خود می‌دیدند، تصریح کرد: برخی دوستان ناآگاه نیز نغمه شوم جدایی ارتش را سر می‌دادند.

فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان با اشاره به اینکه ارتش از نظر امام خمینی (ره) حافظ نظام است، افزود: روز 29 فروردین مردم با حضور در خیابان‌ها و دادن گل و شیرینی از ارتش حمایت کردند.

وی با بیان اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس گویای شجاعت‌ها و شهامت‌های ارتش جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: 29 فروردین یادگار حضرت امام (ره) است که هر ساله در این روز یگان‌های نظامی در مرکز استان‌ها اقتدار، نظم، انضباط و توان رزمی خود را به نمایش می‌گذارند.

امیر موسویان از برگزاری رژه نیروهای مسلح استان زنجان در روز 29 فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: این برنامه ساعت 8.30 با حضور نیروهای پیاده و موتوری در میدان مدرس بلوار 22 بهمن برگزار می‌شود.

وی غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان ارتش زنجان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان توسط پرسنل منتخب تیپ 216 و آمادگاه را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان از سخنرانی فرمانده تیپ 216 پیاده مکانیزه زنجان در قبل از خطبه‌های نماز جمعه خبر داد و افزود: فرماندهان و یادگاران ارتش جمهوری اسلامی در مدارس استان در این هفته سخنرانی می‌کنند.

وی برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت و هفته ارتش در جمعه این هفته، برگزاری مسابقات فرهنگی بین کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های آنان و برگزاری محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

امیر موسویان با اشاره به اینکه از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی فرماندهی مقام معظم رهبری برای این قوا است، تصریح کرد: همه ارتشیان پا در رکاب مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر در اقتدار کامل است، افزود: ارتش جمهور اسلامی آماده مقابله با هر گونه تهدید است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول