اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 20 هزار بسیجی صومعه‌سرا برگزار می‌شود؛

رژه رسمی گردان‌های بسیجی در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صومعه‌سرا از برگزاری رژه رسمی گردان‌های بسیجی و بسیج اداره‌ها با حضور 20 هزار نفر بسیجی به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در این شهرستان خبر داد.

رژه رسمی گردان‌های بسیجی در صومعه‌سرا
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، ولی مهدوی‌نیا عصر امروز در جمع مدیران و مسئولان این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان، اظهار داشت: شهدای بسیجی قهرمانان واقعی نظام هستند که با اقتدار و شجاعت، خط سرخ ولایت را تداوم بخشیدند.
وی افزود: شهدای بسیجی در دوران انقلاب اسلامی برای همیشه تاریخ برگ زرینی را برای ملت و نظام رقم زدند که همواره بر تارک تاریخ می‌درخشند و این درخشندگی  خود را حفظ می‌کنند.
فرمانده سپاه صومعه‌سرا با بیان اینکه بقا، دوام، عظمت و عزت امروز ایران اسلامی مدیون رزمندگی رزمندگان دلیر اسلام است، تصریح کرد: به برکت وجود و همت شهدای بسیجی، ایران در عزت و امنیت کامل در منطقه به‌سر می‌برد.
وی، جنبش‌های بیداری اسلامی در جهان اسلام و قیام وال‌استریت را مرهون پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: از این بیداری بزرگ اسلامی ابرقدرت‌ها به خود می‌لرزند و قادر به تصمیم‌گیری در رابطه با ایران نیستند.
مهدوی‌نیا، دلاورمردی را از آن شهیدان و جانبازان بسیجی دانست که در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی به رهنمودهای امام راحل لبیک گفته و در راستای پاسداری و حفظ نظام شجاعانه جنگیدند.
وی، بسیج را متشکل از نیروی مردمی و در خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی در هر زمان و شرایط اجتماعی نیرویی قوی و مهره با ارزشی برای صیانت از دستاوردهای ملی محسوب می‌شوند.
فرمانده سپاه صومعه‌سرا با اشاره به فعالیت بسیج در جامعه به ویژه در اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی، اذعان داشت: در چند سال اخیر دامنه حضور بسجیان در جامعه با تشکیل بسیج جامعه پزشکان، مهندسان، هنرمندان، اصناف، وکلا و دیگر بخش‌ها بیشتر از قبل در حال فعالیت‌های گسترده ارزشی است.
وی با اشاره به گرامیداشت واقعه پنجم آذر و روز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت: 43 برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت هفته بسیج مستضعفان در صومعه‌سرا با همکاری اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.
مهدوی‌نیا از برگزاری رژه رسمی گردان‌های بسیجی عاشورا، امام حسین (ع) و الزهرا(س) و بسیج اداره‌ها به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در صومعه‌سرا خبر داد.
وی ابراز داشت: این برنامه با حضور 20 هزار نفر بسیجی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج مستضعفان در این شهرستان است.
به گفته این مسئول، رژه رسمی برای نخستین بار با حضور و رژه تمام بسیجیان پایگاه‌ها، محلات، بخش‌ها و دهستان‌های صومعه‌سرا به صورت متمرکز در میدان اصلی صومعه‌سرا و پوشش رزمی به همراه سلاح‌های نظامی اجرا می‌شود.
وی، کیفیت را از مهم‌ترین اولویت‌های اجرای برنامه‌ها در هفته بسیج مذکور در صومعه‌سرا اعلام کرد و افزود: بدون کیفی‌سازی هیچ برنامه‌ای طراحی و اجرا نمی‌شود.
مهدوی‌نیا با بیان اینکه پس از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز حس وطن پرستی و سرزندگی در بسیجیان امروز برای بالندگی و سرافرازی جمهوری اسلامی دیده می‌شود، اظهار داشت: ما باور و اطمینان راسخ داریم که بسیجیان امروز مانند دلاوران بسیجی دیروز از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام در برابر آسیب‌ها به خوبی دفاع و حراست می‌کنند.
وی شعار امسال هفته بسیج مستضعفان را در راستای اجرای برنامه‌ها با عنوان «بسیج، ولایت و بیداری اسلامی» ذکر کرد.
فرمانده سپاه صومعه‌سرا با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خاطرنشان کرد: در دو مرحله از اعزام نیروهای داوطللب به این سفر معنوی بالغ بر 60 میلیون تومان با همکاری اداره‌های آموزش و پرورش صومعه‌سرا و تولمات هزینه شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول