اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

برگزاری رژه حماسی 17000 نفری بسیجیان جهرمی

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان رژه حماسی 17 هزار بسیجی جهرمی برگزار شد.

برگزاری رژه حماسی 17000 نفری بسیجیان جهرمی
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، رژه حماسی بسیجیان جهرم بعد از ظهر امروز با حضور خیل عظیم بسیجیان گردان‌های عاشورا و الزهرا (س)، فرهنگیان، جامعه پزشکی، روحانیون و طلاب، مهندسین، دانشجویی و غیره در جهرم برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت پنجم آذر ماه سالروز بسیج مستضعفین طی سخنانی اظهار داشت: حمد و سپاس خداوند سبحان که به ما توفیق داد میراث گران‌بهای حضرت امام (ره) یعنی بسیجیان علوی و فاطمی و دانش‌آموختگان مکتب سرخ حسینی را در تشکل‌های سازمان یافته و با شکوه در اقشار مختلف بسیج همراه و هم‌صدا با اقیانوس خروشان و خیل عظیم بسیجیان سراسر کشور به صحنه آورده و در سالروز ولادت این شجره طیبه اقتدار، صلابت و پایداری را به نمایش بگذاریم.
وی افزود: اکنون که با گذشت 32 سال از ابتکار معجزه‌گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی در تاسیس بسیج مستضعفین و رهاورد اعجاب‌آور آن با سقوط زنجیره‌ای و تدریجی دیکتاتورهای حاکم و حامی رژیم نامشروع صهیونیستی طرح‌ها و راهبردهای نظام سلطه و صهیونیسم بین‌المللی شکسته و به رسوایی انجامید، جبهه متحد و فراگیر اسلامی و ضد استکباری با اقتدار و صلابتی انکار‌ناپذیر شکل گرفته است.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با بیان اینکه بسیجیان با اتکا به درگاه خداوند متعال آمادگی خود را برای دفاع تمام‌جانبه از ارزش‌های والای انقلاب اعلام می‌کنند خاطرنشان کرد: ما بسیجیان تا آخرین قطره خون راه امام عزیز و شهدای گرانقدر را دنبال کرده و به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک می‌گوییم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول