اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال محقق می‌شود؛

مطالعات استفاده از انرژهای نو در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: مطالعات استفاده از انرژهای نو در شهرهای استان در سال جاری انجام می‌شود.

مطالعات استفاده از انرژهای نو در خوزستان
شاپور رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به به ظرفیت‌های موجود در شهرهای استان برای استفاده از انرژی‌های نو اظهار داشت: در این راستا مطالعات بهره‌گیری از انرژی‌های نو برای مصارف شهرداری‌ها در سال جاری انجام می‌شود.
وی افزود: علاوه بر وجود ۳۵ شهررود در استان (شهرهایی که در کنار رودخانه‌ها قرار دارند)، در تمام شهر‌ها قابلیت استفاده از انرژی خورشیدی وجود دارد و تعدادی از شهر‌ها نیز ظرفیت استفاده از انرژی بادی دارند.
رستمی با اشاره به مطالعات می‌دانی شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر در گام نخست، تامین روشنایی و بخشی از امور شهری را هدف این مطالعات عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: مطالعات استفاده از انرژی‌های نو شش ماه طول می‌کشد و امسال ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است.
این مقام مسئول همچنین آموزش به شهرداری‌ها و شورا‌ها را از اولویت‌های برنامه‌های سال جاری اعلام کرد و افزود: در سال گذشته نیز خوزستان جزو شش استان بر‌تر در زمینه ارائه آموزش بود اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد و جایگاه خوزستان امسال باید به سه استان بر‌تر ارتقا یابد.
وی ادامه داد: در سال جاری آموزش مسئولان گروه تطبیق فرمانداری‌ها با شورای استان و آموزش شورا‌ها نیز در دستور کار است.
رستمی در ادامه از استخدام ۴۰۷ نفر در شهرداری‌های استان از طریق برگزاری آزمون خبر داد و تاکید کرد: اولویت پذیرش در این آزمون با کارکنان قراردادی شهرداری هاست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول