اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان شمالی؛

روز عقیدتی سیاسی ارتش گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی طی مراسمی در تیپ یک لشکر مستقر در خراسان شمالی گرامی داشته شد.

روز عقیدتی سیاسی ارتش گرامی داشته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی تیپ یکم پیاده ارتش مستقر در خراسان شمالی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ یک لشکر 30 پیاده مستقر در استان در این مراسم اظهار داشت: در گذشته ارتش از خود هیچ اختیاری نداشته است و یک ارتش عبد و مطیع بوده است ولی امروز به لطف امام راحل (ره) و حمایت خداوند، ارتش یک ارتش انقلابی و مکتبی است.
حجت‌الاسلام محمود رحیمی با اشاره به وظایف نهاد عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وجود این نهاد به خاطر گسترش دادن اسلام در پادگان‌ها است و یکی از وظایف بسیار مهم عقیدتی این است که قلب‌ها و دل‌ها را به سمت خدا جذب می‌کند.
وی افزود: نهاد عقیدتی سیاسی همچنین اسلام را رواج می‌دهد و مسائل دینی را پیاده می‌کند.
رحیمی تصریح کرد: انسان همیشه نیاز به تذکر دارد تا به فساد و نیستی کشانده نشود.
وی اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس‌های روخوانی و قرائت قرآن و تفاسیر، برگزاری مراسم در ایام و مناسب‌های مختلف، انعکاس فعالیت‌ها در رسانه‌ها، رسیدگی به شکایات و مشکلات پرسنل، بیان احکام و مسائل شرعی و ... هم از دیگر فعالیت‌های عقیدتی سیاسی به شمار می‌آید.
همچنین خبر دیگری نیز حاکی است، به مناسبت سالروز تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و آغاز هفته سلامت روانی، مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور تمام کارکنان و مسئولان تیپ یکم و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.
نصیری از اساتید حوزه و دانشگاه در این آیین اظهار داشت: انسان با بهره‌گیری از قران که کتاب هدایت است، می‌تواند یک زندگی آرام و سراسر معنویت را فراهم کند.
وی افزود: از جمله عواملی که سبب به وجود آمدن استرس و نارضایتی در زندگی می‌شود را می‌توان دلبستگی به دنیا و چشم و هم چشمی‌ها است.
نصیری اظهار داشت: ما باید با حفظ عزت نفس خود از زندگی نهایت بهره را ببریم و بندگی خدا را بجا آورده و رزق و روزیمان را از خدا طلب کرده و با توکل به خداوند در دنیا، آخرت خود را بسازیم.
وی خاطرنشان کرد: ما باید به خداوند اعتماد کنیم و شرایط سخت زندگی خود را تبدیل به ظرفیت برای خودمان کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول