اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد:

29 فروردین روز حماسه‌آفرینی ارتش است

خبرگزاری فارس: فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت: 29 فروردین روز حماسه‌آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

29 فروردین روز حماسه‌آفرینی ارتش است

به گزارش خبر گزاری فارس از بروجرد، غلامعلی میر ظهر امروز پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری که امروز در فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: در روز 29 فروردین ارتش جمهوری اسلامی یک رژه انجام می‌دهند و این نمایش قدرت است.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی از ماه‌ها قبل برای این روز بزرگ برنامه‌ریزی‌هایی کرده است، که ان‌شاءالله در این روز شاهد رژه مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: در دو مبادی شهر بروجرد جوانان جمعیت هلال‌احمر برای راهنمایی مسافران نوروزی استقرار داشتند.

حجت‌الله یارمحمدی خاطرنشان کرد‌: در بین مسافران نوروزی اقلام فرهنگی شامل کتابچه راهنمای بروجرد، نقشه راهنمای بروجرد و بهارانه توزیع شد.

وی تصریح کرد: یک نمایشگاه در میدان آیت‌الله بروجردی و یک نمایشگاه صنایع دستی در میدان شهدا برپا شده بود که نمایشگاه صنایع دستی با 20 غرفه مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته بود.

یارمحمدی یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال تعداد 2 میلیون و 200 هزار نفر وارد بروجرد شده‌اند و 22 هزار نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور در سطح بروجرد اسکان داده شده‌اند که این رقم نسبت به سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: در بروجرد بیشترین آمار بازدیدکننده از جاذبه‌های این شهر مربوط به مسجد امام، مسجد جامع، امام‌زاده جعفر، خانه کمال‌الدین طباطبایی و خانه افتخارالاسلام طباطبایی بوده است.

یارمحمدی اضافه کرد: در ایام نوروز امسال تعداد 57 هزار نفر از جاذبه‌های بروجرد دیدن کرده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته 74 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول