اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 20 هزار بسیجی صومعه‌سرا؛

گردان‌های بسیجی صومعه‌سرا رژه اقتدار رفتند

خبرگزاری فارس: رژه اقتدار گردان‌های بسیجی و بسیج اداره‌ها با حضور 20 هزار نفر بسیجی به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان در این شهرستان برگزار شد.

گردان‌های بسیجی صومعه‌سرا رژه اقتدار رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا صبح امروز در جریان مراسم مذکور با تبریک فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان به تمام اقشار بسیجی، اظهار داشت: بسیج رکن اصلی نظام در ایستادگی و تداوم اهداف انقلاب اسلامی است.
ولی مهدوی‌نیا، بسیجیان را نماد صلح و آزادگی برشمرد و افزود: شهدای بسیجی نیز همواره خواستار ایجاد و برقراری این نمادها در جامعه بودند.
وی با بیان اینکه بقا، دوام، عظمت و عزت امروز ایران اسلامی مدیون رزمندگی دلیر مردان اسلام است، تصریح کرد: به برکت وجود و همت شهدای بسیجی، ایران در عزت و امنیت کامل در منطقه به سر می‌برد.
فرمانده سپاه صومعه‌سرا، جنبش‌های بیداری اسلامی در جهان اسلام و قیام وال‌استریت را مرهون پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: از این بیداری بزرگ اسلامی، ابرقدرت‌ها به خود می‌لرزند و قادر به تصمیم‌گیری در باره ایران نیستند.
وی، دلاورمردی را از آن شهیدان و جانبازان بسیجی دانست که در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی به رهنمودهای امام راحل لبیک گفته و در راستای پاسداری و حفظ نظام شجاعانه جنگیده‌اند.
مهدوی‌نیا بسیج را متشکل از نیروی مردمی در خدمت به آحاد مردم نامید و خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی در هر زمان و شرایط اجتماعی نیرویی قوی و مهره‌ای ارزشمند برای صیانت از دستاوردهای ملی به شمار می‌روند.
وی با اشاره به فعالیت بسیج در جامعه به ویژه در اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی اذعان داشت: در چند سال اخیر دامنه حضور بسجیان در جامعه با تشکیل بسیج جامعه پزشکان، مهندسان، هنرمندان، اصناف، وکلا و دیگر بخش‌ها بیشتر از قبل در حال فعالیت‌های گسترده ارزشی است.
فرمانده سپاه صومعه‌سرا با اشاره به گرامیداشت واقعه پنجم آذر و روز تشکیل بسیج مستضعفان، اظهار داشت: 43 برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت هفته بسیج مستضعفان در صومعه‌سرا با همکاری اقشار مختلف بسیج در حال برگزاری است.
وی، برگزاری رژه گردان‌های بسیجی را نوعی نمایش اقتدار و قدرت بسیج در دامنه نظام خواند و تصریح کرد: در برهه حساس کنونی نمایش این اقتدار موجب آسودگی خاطر ملت به دلیل وجود امنیت در کشور می‌شود و دشمنان را از فکر حمله و آشوب به ایران دور می‌کند.
مهدوی‌نیا با اشاره به رژه امروز گردان‌های عاشورا، امام حسین (ع) و الزهرا(س) و بسیج اداره‌های صومعه‌سرا، یادآور شد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان برگزار شده است تا آمادگی نیروهای مقاومت این شهرستان به نمایش درآید.
به گفته وی، رژه اقتدار گردان‌های بسیجی برای نخستین بار با حضور تمام بسیجیان پایگاه‌ها، محلات، بخش‌ها و دهستان‌های صومعه‌سرا به صورت متمرکز در میدان اصلی صومعه‌سرا و با پوشش رزمی به همراه سلاح‌های نظامی اجرا شده است.
فرمانده سپاه صومعه‌سرا، کیفیت را از مهم‌ترین اولویت‌های اجرای برنامه‌ها در هفته بسیج مذکور در این شهرستان اعلام کرد و افزود:  هیچ برنامه‌ای بدون کیفیت طراحی و اجرا نمی‌شود.
وی، با بیان اینکه پس از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز حس وطن پرستی و سرزندگی در بسیجیان امروز برای بالندگی و سرافرازی جمهوری اسلامی دیده می‌شود، ابراز داشت: ما باور و اطمینان راسخ داریم که بسیجیان امروز مانند بسیجیان دلاور دیروز از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام در برابر آسیب‌ها به خوبی دفاع و حراست می‌کنند.
مهدوی‌نیا، شعار امسال هفته بسیج مستضعفان را «بسیج، ولایت و بیداری اسلامی» عنوان کرد.
مراسم رژه اقتدار گردان‌های بسیجی صومعه‌سرا با حضور 20 هزار نفر بسیجی متشکل از بسیج محلات، بخش‌ها، پایگاه‌های مقاومت، اداره‌ها و نهادها، نیروهای بسیجی دانش‌آموز، دانشجو و سپاه این شهرستان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول