اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام صورت گرفت

رژه موتور‌سواران در حرم مطهر امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران رژه موتور‌سواران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

رژه موتور‌سواران در حرم مطهر امام خمینی(ره)
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی، ظهر امروز جمعی از موتور‌سواران غیور ایران اسلامی مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) تا حرم معمار کبیر انقلاب اسلامی را رژه رفتند.

از دقایقی پس از زمان ورود تاریخی امام خمینی(ره) برنامه‌های باشکوه دهه مبارک فجر با حضور جمعی کثیری از خانواده شهدا، ایثارگران و مقامات لشکری و کشوری در حرم مطهر آن یار سفر کرده برگزار می‌شود.

مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در این مراسم بار دیگر عزت و شکوه ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و پایبندی مردم ایران زمین را به رخ جهانیان کشاندند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و همچنین گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

از ساعات ابتدایی امروز تا کنون حرم شریف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مملو از جمعیت بوده و شبستان‌ها و صحن‌های منتهی به این حرم ملکوتی دیگر تاب و توان ورود جمعیت را ندارد.

خیابان‌ها و معابر منتهی به بارگاه حضرت امام خمینی(ره) نیز مملو از جمعیت است و تردد وسایل نقلیه به سختی صورت می‌گیرد و خیابان‌های اصلی متصل به حرم امام خمینی(ره) به دلیل ازدحام جمعیت بسته شده است.

شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن در دست داشتن گل‌هایی به یاد شهدا، با سر دادن شعارهایی یاد و خاطره دلاور مردان ایران زمین را گرامی داشتند و ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی و هم‌پیمانان آنان بار دیگر بر پیروی از انقلاب و مقام معظم رهبری تأکید کردند.

همچنین حضور پرشکوه جانبازان انقلاب اسلامی ایران با ویلچر نشان از ایثار و مجاهدت از خودگذشتگی این عزیزان است و آنها با این حضور خود به جهانیان اعلام می‌دارند که با این وجود و پس از گذشت سالیان سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هنوز هم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا ایستاده و هدفی جز حمایت و پیروی از انقلاب امام خمینی ندارند.

حال و هوای دیگری امروز پایتخت ایران اسلامی را فراگرفته است. مردم از شادی و شعف که از برکت خون شهدا و امام خمینی(ره) به وجود آمده است در پوست خود نمی‌گنجند و با برپایی مراسم‌های بزرگداشت این ایام و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و غیره هر کدام به نوعی احساسات و شادمانی خودشان را از این مهم اعلام می‌دارند.

مراسم ویژه آغاز دهه فجر از دقایقی پیش با حضور مسئولان کشوری و لشکری در گلزار شهدای بهشت زهرا آغاز شده است.

شرکت‌کنندگان در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مراسم رژه این روز حضور یافتند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول