اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

پایداری اشتغال گیلان با جدیت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: امسال مشکلات واحدهای صنعتی و پایداری تولید و اشتغال در گیلان با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

پایداری اشتغال گیلان با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین پیش از ظهر امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی استان  بهینه سازی تولیدات واحدهای صنعتی استان و کمک به برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی و پایداری تولید و اشتغال آن را از برنامه‌های شرکت مذکور در سال جاری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که ادامه سال جهاد اقتصادی است همگام با دیگر بخش‌های صنعت و معدن در راستای بهینه‌سازی تولیدات واحدهای صنعتی استان، آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع در شهرک‌های صنعتی برای تسهیل در امر تولید مانند سال‌های گذشته و با تلاشی مضاعف در سال 91  برنامه‌های خود را به مرحله اجرا می‌گذاریم.

این مسئول با اشاره به اینکه وظیفه بخش صنعت پررنگ‌تر از گذشته است، افزود: در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در گیلان نیز تلاش بر این است که از محصولات دارای کیفیت و برند برای رشد صادرات حمایت ویژه صورت گیرد تا بتوانیم ضمن کیفی کردن محصولات داخلی و رونق تولیدات ایرانی در بازارهای جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی، به تشکیل کارگروه ویژه صنعت و معدن در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: جلسات این کارگروه در شهرستان‌های استان و برای حمایت و برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی با اولویت صنایعی که در مرحله تولید و یا بهره‌برداری دچار معضلاتی شده بودند تشکیل شد که این روند در سال جاری نیز با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول