اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور در جمع مردم حاجی‌آباد اعلام کرد

سنجش مدیران بر مبنای ایجاد اشتغال خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با بیان اینکه در حال حاضر ذخیره صندوق توسعه ملی به 35 میلیارد دلار رسیده است، گفت: امسال اولویت با ایجاد اشتغال است و سنجش مدیران بر مبنای ایجاد اشتغال خواهد بود.

سنجش مدیران بر مبنای ایجاد اشتغال خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش ضمن تقدیر از مردم این شهرستان اظهار داشت: از آروزهای ملت بود که درآمد نفت برای توسعه صنایع، معادن، کشاورزی و اشتغال هزینه شود.

وی افزود: در این راستا طی دو سال اخیر دولت توانست با تأسیس صندوق توسعه ملی هر سال 20 درصد از کل درآمد نفت را در این صندوق برای ملت ذخیره کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه در حال حاضر 35 میلیارد دلار از درآمد نفت در صندوق توسعه ملی ذخیره شده، ادامه داد: امسال باید دست به دست هم دهیم تا برای جوانان فرصت‌های شغلی مناسب ایجاد کنیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه گسترش تولید و سرمایه‌گذاری ملی نیز باید در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن مورد توجه قرار گیرد، افزود: در تمام استان‌ها یک ستاد استانی انقلابی برای توسعه کشاورزی راه‌اندازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اراضی کشاورزی و امکانات شناسایی شده و بودجه‌ها نیز تعریف شده است، اضافه کرد: ستاد کشاورزی استان‌ها، زیر نظر استانداران در مراکز استان‌ها و در شهرستان‌ها نیز زیر نظر فرمانداران فعالیت کرده و تمام امور مربوط به حوزه کشاورزی و توسعه آن را رصد و مدیریت می‌کنند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه پیرامون عملکرد ستاد کشاورزی استان‌ها هر هفته گزارش‌گیری می‌شود، بیان داشت: عملکرد در این حوزه به عنوان معیار سنجش مدیران تلقی می‌شود.

وی هم‌چنین اضافه کرد: دولت در حد توان خود، در حوزه صنایع و معادن وارد می‌شود.

رئیس جمهور به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی حاجی‌آباد اشاره و گفت: علی‌رغم اینکه بنا بر اصل 44 دولت از سرمایه‌گذاری در معادن و احداث کارخانه‌های فولاد محدود شده است، پیشنهاد راه‌اندازی معدن کرومیت حاجی‌آباد و احداث کارخانه فولاد در این شهرستان را در نشست هیئت دولت که در بندرعباس برگزار می‌شود، ارائه می‌دهم.

وی یادآور شد: طی سه دوره گذشته سفر استانی به هرمزگان 89 مصوبه برای حاجی‌آباد به تصویب رسیده که تاکنون 30 مصوبه از این تعداد اجرایی نشده است که در نشست هیئت دولت دلیل عدم اجرای این مصوبات را مورد بررسی و برای رفع مشکلات تصمیمات لازم را اخذ می‌کنیم.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول