اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

چرخش اعتبارات اشتغال به سمت اقتصاد خانواده‌ها باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: چرخش اعتبارات اشتغال در این استان به سمت اقتصاد خانواده‌ها باشد تا مردم تغییرات را در زندگی خود لمس کنند.

چرخش اعتبارات اشتغال به سمت اقتصاد خانواده‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در دیدار با پرسنل کمیته امداد شهرستان چرام با حضور فرماندار و امام جمعه این شهر، سیاست اشتغال‌زایی را مهم‌ترین هدف کاری کمیته امداد دانست و اظهار داشت: اجرای طرح‌های اشتغال متناسب با شرایط و استعدادهای محیطی و پتانسیل‌های منطقه‌ای از کارهایی است که زمینه اجرای آن‌ها توسط مددجویان و متقاضیان با حمایت امداد و همکاری بانک‌ها فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مقام ارشد اجرایی در شهرستان چرام تقاضا داریم که مجموعه بانک‌های عامل در شهرستان چرام را با کمیته امداد همراه کنند تا روند پرداخت وام‌های اشتغال شتاب گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کرد که چرخش اعتبارات اشتغال در اقتصاد خانواده‌ها مدنظر قرار گیرد تا این تغییر و تحول در زندگی محرومان و نیازمندان این استان و شهرستان چرام ملموس شود.

*بهره‌گیری از پتانسیل کشاورزی برای توانمندسازی خانواده‌های مددجوی چرامی

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: شهرستان چرام از هر لحاظ مستعد برای کشاورزی است که کمیته امداد با بهره‌گیری از این ظرفیت تاکنون 233 طرح مرتبط با کشاورزی را در این شهرستان اجرا کرده است.

وی ادامه داد: سال 90 یکی از پرکارترین سال‌ها در کمیته امداد بوده که در ابعاد مختلف خدمات شایانی به نیازمندان جامعه ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سرفصل‌های اشتغال، عمران و ساختمان، مسکن، پالایش خانواده‌های مددجویی و سایر خدمات، رشد خوبی داشته که این روند در سال جدید نیز با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

فرهادی از نقش رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های فعال در شهرستان چرام تقدیر کرد و گفت: اصحاب رسانه همراهی خوبی با سیاست‌های این نهاد حمایتی داشته‌اند که امید است با افزایش تعامل با این قشر روشنگر در سال جاری خدمات به مراتب بهتری به جامعه هدف خود ارائه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد سیاست اشتغال‌زایی را مهم‌ترین هدف کاری این نهاد دانست و ابراز داشت: اجرای طرح‌های اشتغال متناسب با شرایط و استعدادهای محیطی از کارهایی است که مددجویان و متقاضیان با حمایت امداد و همکاری بانک‌ها آن‌ها را اجرا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کرد که چرخش اعتبارات اشتغال در اقتصاد خانواده‌ها مدنظر قرار گیرد تا این تغییر و تحول در زندگی محرومان و نیازمندان این استان و شهرستان چرام ملموس شود.

 

* نقش کمیته امداد از تولید ملی در روستاها کم‌نظیر است

امام جمعه شهر چرام نیز در این دیدار گفت:‌ حمایت کمیته امداد از پیرزن روستایی که در سال تولید ملی مرغ و تخم‌مرغ خود را تولید می‌کند، گام مؤثری است که قابل مقایسه با کار هیچ نهاد دیگری نیست.

محمدجعفر طزری افزود: با این حمایت‌ها است که یک فرد روستایی می‌تواند نقش خود را در اقتصاد کشور ایفا کند.

وی خودکفا کردن مردم را از دیگر آثار مهم حمایت‌های کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس تاکنون گام‌های مؤثری را در خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های مددجو داشته است.

 

* کمیته امداد بیشترین کارآیی را در بین دستگاه‌های اجرایی دارد

فرماندار شهرستان چرام نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد در بین همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی بالاترین کارایی را داشته که جا دارد یک خسته نباشید به زحمت‌کشان این عرصه بگوییم.

شکرالله امامی افزود: نقش کمیته امداد در زندگی مردم ملموس و قابل حس بوده و این نقش قابل انکار نیست.

وی با اعلام حمایت خود از برنامه‌های کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد در امر اشتغال که مهم‌ترین سیاست دولت است پیشگام بوده که باید همه نهادها و ادارات با این نهاد حمایتی همراه باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول