اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال گیلان:

نوجوانان بسکتبالیست رشت قهرمان گیلان شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال گیلان گفت: تیم بسکتبال نوجوانان آرنای رشت قهرمان گیلان شد.

نوجوانان بسکتبالیست رشت قهرمان گیلان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد علی رضازاده پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت بسکتبال استان با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان بسکتبال در لنگرود پایان یافت، اظهار کرد: این رقابت‌ها با برتری تیم گروه الف آرنای رشت در لنگرود پایان یافت.

به گفته وی، تیم‌های بسکتبال نوجوانان آرنای رشت و ملوان بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی رقابت‌های بسکتبال لیگ نوجوانان گیلان صعود کردند.

دبیر هیئت بسکتبال گیلان افزود: در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها که در سالن ورزشی 22 بهمن لنگرود برگزار شد، تیم بسکتبال نوجوانان آرنای رشت با نتیجه 49 بر 44 برابر ملوان به برتری رسید و عنوان قهرمانی گیلان را کسب کرد.

وی ادامه داد: تیم‌های بسکتبال نوجوانان آرنای رشت (ب) و لنگرود در دیدار رده‌بندی مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

رضازاده ابراز کرد: تیم بسکتبال نوجوانان آرنای رشت با نتیجه 29 بر 24 حریفش را شکست داد و در مکان سوم رقابت‌های بسکتبال لیگ نوجوانان گیلان قرار گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها به تیم‌های برتر جام و لوح قهرمانی و به نفرات تیم‌های برتر لوح و مدال قهرمانی اهدا کردند.

این مسئول، گیلان را دارای استعدادهای زیاد در رشته بسکتبال عنوان کرد و یادآور شد: امسال برنامه‌های آموزشی این رشته با جدیت بیشتری برای علاقه‌مندان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول