اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بسکتبال استان البرز خبر داد

نصب کف‌پوش جدید در خانه بسکتبال کرج

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بسکتبال استان البرز از به‌سازی خانه بسکتبال این استان و نصب کف‌پوش جدید در آن خبر داد.

نصب کف‌پوش جدید در خانه بسکتبال کرج

مجید دودانگه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: با توجه به این که سالن آیت‌الله طالقانی به عنوان تنها محل فعالیت بسکتبال در طول سال‌های اخیر به شکل گسترده ارائه‌دهنده خدمات به تیم‌های مختلف و برنامه‌های آموزشی بوده، لذا کیفیت کف‌پوش این سالن تنزل یافته بود و باید مورد بازسازی و به‌سازی قرار می‌گرفت .

وی تصریح کرد: با هماهنگی واحد فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز و پس از واگذاری مجدد سالن به هیئت بسکتبال استان اقدام به خریداری و تعویض کف‌پوش سالن شد و هم‌اکنون عملیات نصب کف‌پوش جدید در حال انجام است.

دودانگه در ادامه گفت: به طور قطع با نصب کف‌پوش جدید و به‌سازی سالن می‌توانیم با شرایط مطلوب‌تری به ارائه خدمات بپردازیم و تیم‌های مختلف در امر آموزش بهتر عمل خواهند کرد.

سرپرست هیئت بسکتبال استان البرز از آخرین وضعیت تیم دسته اولی استان سخن به میان آورد و گفت: سال گذشته علی‌رغم مشکلات فراوان مالی تیم دسته اولی استان را با نام هیئت راهی لیگ دسته اول کشور کردیم و در نهایت هم این تیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی در لیگ یک باقی ماند، با این حال دیگر توان و امکان مالی برای تدارک حضور این تیم در فصل جدید را نداریم و در نظر داریم طی مذاکره با شرکت‌های مختلف و افراد علاقه‌مند امتیاز تیم را واگذار نماییم.

وی با بیان اینکه احتمال واگذاری امتیاز تیم به شکل رایگان هم وجود دارد، گفت: در صورت مناسب بودن شرایط افراد و شرکت‌های علاقه‌مند حاضریم این امتیاز را به شکل رایگان در اختیار آنها قرار دهیم، به شرط آنکه تیم در استان فعالیت داشته باشند و از توانمندی‌های بازیکنان استان نیز بهره‌ ببرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول