اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبران بد نتیجه گرفتن در لیگ

بسکتبال ذوب‌آهن در آسیا شگفتی‌ساز شود

خبرگزاری فارس: تیم ذوب‌آهن با شکست تیم مهرام، بهترین فرصت برای انتقام گرفتن از این تیم را در اختیار دارد تا این بار با گذشتن از سد تیم مهرام در جمع تیم‌های برتر آسیایی حضور پیدا کند.

بسکتبال ذوب‌آهن در آسیا شگفتی‌ساز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار دوم تیم‌های بسکتبال مهرام و ذوب‌آهن در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و انتخابی جام باشگاه‌های آسیا امروز با پیروزی تیم ذوب‌آهن به پایان رسید تا دو تیم در این مرحله با یک برد مساوی شوند.

ذوبی‌ها که در بازی رفت برابر این حریف شکست خورده بودند، برای اینکه هم‌چنان شانس خود را برای صعود به مرحله بعد حفظ کنند، نیاز مبرم به برد در این بازی داشتند زیرا در صورتی که در این بازی برنده نمی‌شدند، باید با مسابقات آسیایی خداحافظی می‌کردند.

با این وجود شاگردان فرزاد کوهیان با استرس وارد میدان شدند اما در ادامه بازیکنان ذوب‌آهن به خود آمده و توانستند در وقت اضافه بازی بر حریف قدرتمند خود پیروز شده و سرنوشت صعود را به بازی سوم بکشانند.

بازی سوم دو تیم 29 اسفندماه سال جاری به میزبانی تیم مهرام برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند در این بازی نتیجه را به سود خود رقم زند، برای تصاحب جام قهرمانی راهی مرحله نهایی مسابقات می‌شود.

تیم ذوب‌آهن طی دو دوره گذشته این مسابقات در مصاف با تیم مهرام، از صعود به مرحله نهایی بازمانده و امسال بهترین موقعیت فراهم شده تا ذوبی‌ها انتقام دو دوره گذشته را یک جا بگیرند.

تیم برنده مصاف ذوب‌آهن و مهرام، شانس بالایی برای موفقیت در آسیا دارد و در صورتی که شاگردان کوهیان بتوانند تیم مهرام را حذف کرده و به مرحله نهایی صعود کنند، گام بسیار بلندی برای فتح سکوهای آسیایی برمی‌دارند.

تیم ذوب‌آهن به دلیل مشکلات مالی در این فصل نتوانسته نشانی از تیم‌ مدعی فصل‌های گذشته به نمایش بگذارد اما در مسابقات آسیایی می‌تواند با کسب یک نتیجه خوب، شگفتی‌ساز شود.

* کوهیان: بازی سوم از دو بازی قبلی دشوارتر است

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن معتقد است دیدار سوم دشوارتر از دو مسابقه قبلی است و تیم وی برای پیروزی باید در تهران به اندازه دو بازی قبلی تلاش کند.

فرزاد کوهیان با بیان اینکه در بازی دوم دیدار دشواری را پشت سر گذاشتیم، افزود: مسابقه بازی نزدیک دنبال شد و هر دو تیم تا لحظات پایانی مسابقه برای کسب برد، تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست با نمایش توانستیم پیروز به رختکن برویم، تصریح کرد: نیمه دوم را مهرام طوفانی آغاز کرد و توانست از ما پیش بیفتد اما در زمان چهارم بازی دو تیم پایاپای پیش آمدند و کار به وقت‌های اضافه کشید.

کوهیان با ابراز خرسندی از پیروزی تیم خود در وقت اضافه تأکید کرد: بازیکنان با انگیزه بالا در زمین حاضر شدند و با تمرکز بالا موفق به شکست حریف خود شدند.

* ساهاکیان: کاری نکنید که افسوس بخوریم

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن نیز معتقد است بازیکنان ذوب‌آهن نباید فرصتی را به حریف بدهند زیرا در پایان بازی افسوس آن را می‌خورند.

اوشین ساهاکیان درباره بازی سوم برابر مهرام گفت: همان فشار و استرسی که در اصفهان روی تیم مهرام بود در تهران روی تیم ما است، اما نباید مانع از خوب بازی کردن تیم ما شود.

وی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن می‌تواند یک تیم مدعی آسیایی باشد، تصریح کرد: در چند سال اخیر بازیکنان تیم ذوب‌آهن در مسابقات لیگ و آسیایی تجربه خوبی به دست آورده‌اند که می‌تواند به آنها بسیار کمک کند.

ساهاکیان به برد ذوب‌آهن در بازی دوم اشاره کرده و افزود: به چنین بردی نیازی داشتیم زیرا این برد بازیکنان ما را از نظر روحی تقویت کرد تا بتوانیم برای بازی سوم و ادامه لیگ آماده شویم.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول