اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت بسکتبال

سقایی رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری غلامحسین سقایی به عنوان رئیس هیئت بسکتبال این استان انتخاب شد.

سقایی رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در نشست مجمع انتخابات رئیس هیئت بسکتبال شهرکرد، اظهار داشت: ورزش بسکتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های مورد علاقه جوانان این استان است که با وجود عدم مدال آوری برای جوانان بسیار جذاب و پرهیجان است.

محمود شمسی پور افزود: ارتقای جایگاه بسکتبال این استان نیازمند برنامه‌ریزی بیش از پیش است تا با تدوین برنامه‌‎های اصولی راه پیشرفت و توسعه این ورزش را هموارتر سازیم.

شمسی‌پور ادامه داد: رسیدن به این جایگاه نیازمند آن است که علاوه بر داشتن یک تیم در مسابقات سوپر لیگ کشور نگاهی ویژه نیز به ورزش‌های شهرستانی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر ورزش بسکتبال در این استان در برخی از شهرستان‌ها هنوز به آن جایگاهی که باید دست یابد ارتقا نیافته به علت آن است که تمام برنامه‌ریزی مدیران ورزش بسکتبال استان بر حضور تیمی از این استان در مسابقات لیگ برتر بود، بدون آنکه به تقویت جایگاه‌ تیم‌های شهرستانی توجه ویژه صورت بگیرد.

وی مشکلات مالی فراروی تیم‌های ورزشی را مورد توجه قرار داد و گفت: در حال حاضر این استان استعدادها و پتانسیل‌های ورزشی بسیاری دارد که با اعمال شیوه‌های مدیریتی توانمند آینده درخشانی را برای ورزش بسکتبال کشور می‌توان به نظاره نشست.

شمسی پور با اشاره به اینکه تیم بسکتبال جوانان این استان موفق شده است به فینال مسابقات کشوری راه یابد، گفت: مدیران ورزشی استان باید با سرمایه‌گذاری بر پتانسیل‌های ورزشی و توجه ویژه به استعدادهای استان مسیر راهیابی تیم بسکتبال استان به لیگ برتر را هموار سازند.

در این نشست  غلامحسین سقایی به عنوان رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول