اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون بسکتبال خبر داد

مربی جدید تیم ملی بسکتبال 21 فروردین به ایران می‌آید

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون بسکتبال ایران گفت: مربی جدید تیم ملی بسکتبال، 21 فروردین به ایران می‌آید.

مربی جدید تیم ملی بسکتبال 21 فروردین به ایران می‌آید

 حمید خنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با موفقیت‌های اخیر بسکتبال ایران، می‌توان به جرات گفت که بسکتبال ورزش اول این مملکت است که باید بیش از این‌ها به آن توجه شود.

دبیر فدراسیون بسکتبال ایران افزود: محمد وچیرویچ مربی مسلمانی است که برای هدایت تیم ملی بستکبال ایران از 21 فروردین به کشور سفر می‌کند.

خنجانی، مدیریت اخیر فدراسیون بستکبال را موفقیت‌آمیز خواند و گفت: با کسب 496 افتخار جهانی و المپیکی در رده‌های مختلف، می‌توان این دوران را دوران طلایی بستکبال ایران خواند.

وی ادامه داد: بستکبال کشور برای نخستین بار در تاریخ 60 ساله در المپیک حضور پیدا کرده که این یکی از مهم‌ترین افتخارات رشته ورزشی بستکبال در ایران است.

دبیر فدراسیون بسکتبال، حضور در مسابقات جهانی را برای نخستین بار نیز از دیگر موفقیت‌های این رشته ورزشی خواند و ابراز داشت: سکان هدایت فدراسیون بستکبال در دست یک بسکتبالیست است که این موضوع موجب افزایش موفقیت‌های این رشته پرطرفدار در جمهوری اسلامی ایران شده است.

خنجانی، اقتدار تیم ملی بستکبال ایران را به حدی خواند که اگر روزی تیم‌های خارجی دعوت ایران را برای حضور در کشور نمی‌پذیرفتند ولی امروز این تیم ایران است که برای پذیرفتن دعوت دیگر تیم‌ها و سفر به آن کشورها تصمیم می‌گیرد.

این مسئول ورزشی در کشور گفت: پرچم پرافتخار ایران در رشته ورزشی بستکبال در همه نقاط دنیا به اهتزاز درآمده که امید است با کار و تلاش بیشتر شاهد افزایش این موفقیت‌ها در بستکبال باشیم.

وی تاکید کرد: امروز یک چیز در ورزش بستکبال در سطح کشور جا افتاده و آن این است که همه تیم‌ها و استان‌ها می‌دانند که برای دریافت اعتبار باید کار کرد زیرا اعتبارات به نسبت حجم کارها و عملکردها اختصاص داده می‌شود نه بر اساس نظام چانه‌زنی.

خنجانی از ورود مربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران به کشور در 21 فروردین سال آینده خبر داد.

دبیر فدراسیون بستکبال کشور برای انتخاب رئیس هیئت بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرد.

انتهای پیام/‌ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول