اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 12 تیم

برترین‌های بسکتبال دانش‌آموزان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن بسکتبال آموزشگاه‌های استان قم از پایان پیکارهای بسکتبال قهرمانی دانش‌آموزان قم و معرفی تیم‌های برتر خبر داد.

برترین‌های بسکتبال دانش‌آموزان قم معرفی شدند

حسن کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال رقابت‌های بسکتبال قهرمانی آموزشگاه‌های قم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و در نهایت تیم دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) قم موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت‌ها افزود: مسابقات بسکتبال قهرمانی آموزشگاه‌های استان قم با شرکت 12 تیم ناحیه چهار آموزش و پرورش به انجام رسید و در نهایت با قهرمانی تیم دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) قم خاتمه یافت.

مسئول انجمن بسکتبال آموزشگاه‌های استان قم اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی سالن شهید حسن امجدی منطقه معلم قم برگزار شد و در حالی با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و نهایی به پایان رسید که استعدادهای بسیار خوبی برای آینده بسکتبال قم شناسایی شدند.

وی ادامه داد: در حالی که چهار تیم آموزشگاه معلم، دبیرستان محتشم کاشانی، دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) و دبیرستان صدر تیم‌های حاضر در مرحله پایانی این دوره از رقابت‌ها بودند، دو تیم دبیرستان‌های صدر و ماندگار امام صادق (ع) به دیدار نهایی راه یافتند و دیدار رده‌بندی نیز بین تیم‌های دبیرستان معلم و محتشم کاشانی به انجام رسید.

کریمی ابراز کرد: در تلاش برای کسب عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های بسکتبال دبیرستان محتشم کاشانی و آموزشگاه معلم در بازی رده‌بندی مسابقه جذابی را به نمایش گذاشتند که در نهایت این تیم آموزشگاه معلم قم بود که توانست با نتیجه 57 بر 54 حریف خود را شکست داده و عنوان سوم را از آن خود کند.

وی یادآور شد: در دیدار نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی آموزشگاه‌های منطقه چهار آموزش و پرورش شهر مقدس قم، تیم‌های بسکتبال دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) و دبیرستان صدر برابر یکدیگر به میدان رفتند که در این مسابقه تیم دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) برنده شد.

مسئول انجمن بسکتبال آموزشگاه‌های استان قم اظهار داشت: در مسابقه پایانی نیز جدال جذاب و البته سخت و نفس‌گیری بین دو تیم مدعی قهرمانی برگزار شد که حتی تقابل نزدیک دو تیم نزدیک بود کار برای معرفی تیم قهرمان را به وقت اضافه بکشاند اما این اتفاق رخ نداد و تیم دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) با حساب 61 بر 60 به برتری رسید تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص بدهد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات با حضور مسئولان تربیت‌بدنی آموزش و پرورش و همچنین هیئت بسکتبال و انجمن بسکتبال آموزشگاه‌های قم از تیم‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها و عوامل برگزاری بازی‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول