اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین بازی مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک

بسکتبال کاله مازندران مغلوب بوشهر شد

خبرگزاری فارس: در دور نخست مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران از تیم کابل لیان بوشهر شکست خورد.

بسکتبال کاله مازندران مغلوب بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در نخستین بازی مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز دو تیم کاله مازندران و کابل لیان بوشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در این دیدار نزدیک و حساس از مرحله حذفی دو تیم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند که در پایان با نتیجه 60 بر 52 به سود نماینده بوشهر پایان یافت.

برای این دیدار حساس از سوی فدراسیون بسکتبال عبدالرضا مرحمتی ناظر و نماینده این فدراسیون بود و علیرضا ناصرافشار و مهدی افشارپور به ترتیب به عنوان سرداور و داور اول کار سخت قضاوت را بر عهده داشتند.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بسکتبال که 16 تیم آن به مرحله پلی‌آف راه یافتند تیم‌های اول تا هشتم هر گروه با هم رقابت می‌کنند.

کاله مازندران پس از 22 هفته دور مقدماتی به عنوان تیم نخست و صدرنشین گروه دوم با کسب 18 پیروزی و 40 امتیاز در این مرحله حساس مقابل کابل لیان بوشهر تیم هشتم گروه اول قرار گرفته است.

بازی دوم تنها نماینده مازندران با نماینده بوشهر روز جمعه 25 فروردین پیگیری می‌شود و در صورت تقسیم پیروزی بین دو تیم، بازی سوم به میزبانی تیمی برگزار می‌شود که دارای معدل بالاتری در دو دیدار گذشته باشد.

رضا نوری سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران بوده و محمدعلی رجایی دبیر هیئت بسکتبال مازندران سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول