اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم مهرآمین قزوین عنوان کرد

شرکت در مسابقات غرب آسیا با تأیید پوشش بانوان بسکتبالیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم مهرآمین قزوین گفت: در صورتی که فدراسیون جهانی بسکتبال برای پوشش بازیکنان ایرانی به نتیجه مورد نظر دست یابد قطعا می‌توانیم در رقابت‌های قهرمانی بازی‌های بانوان غرب آسیا حضور پیدا کنیم.

شرکت در مسابقات غرب آسیا با تأیید پوشش بانوان بسکتبالیست

افسانه حسن‌نایبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم بسکتبال مهرآمین قزوین پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور حق شرکت در این رقابت‌ها را دارد، اظهار کرد: متأسفانه فدراسیون جهانی بسکتبال حجاب مورد نظر ما را قبول نمی‌کند و از ما می‌خواهد که بدون حجاب در رقابت‌های برون مرزی حاضر شویم که این امر با داشته‌های دینی و مذهبی ما مطابقت نمی‌کند.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون مسئولان کشور از جمله مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان مرتبا با مسئولان جهانی این رشته ورزشی در مکاتبه و مذاکره هستند اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور بانوان کشورمان در رقابت‌های برون‌مرزی باشیم.

نایبی اشاره کرد: شاگردانم برای نشان دادن توانایی‌های خود پس از قهرمانی در لیگ برتر، چشم به بازی‌های برون‌مرزی دارند تا بتوانند استعدادها و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند که البته امیدوارم هرچه زودتر به خواسته‌هایشان برسند.

وی با اشاره به حضور سعیده علی و مژگان خداداده دو بسکتبالیست تیم مهرآمین قزوین در تیم ملی بسکتبال کشورمان عنوان کرد: این دو بانوی بسکتبالیست شایسته استان قزوین در اردوهای گذشته تیم ملی حضوری مؤثر داشته‌اند که البته با بازی‌های زیبای خود یقینا دوباره به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرآمین قزوین همچنین به حضور این تیم در فصل آینده لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون تمامی حمایت‌های مالی اسپانسر فعلی در پرداخت مالی بازیکنان پرداخت نشده است و همین امر ما را برای فصل بعدی دچار مشکل کرده است.

وی همچنین از تلاش‌های مسئولان، به ویژه رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین تقدیر کرد و یادآور شد: با تلاش‌های دکتر صفری نیمی از پاداش قهرمانی بازیکنان پرداخت شده است.

نایبی در پایان با اشاره به اینکه ورزش بانوان استان قزوین در چند سال اخیر رشد قابل قبولی داشته است، خاطر نشان کرد: در این میان بانوان بسکتبالیست استان قزوین با درخشش و کسب عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر توانسته‌اند استعدادهای خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول