اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بسکتبال کشور:

چهارمحال و بختیاری کندوی عسل بسکتبال ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بسکتبال کشور گفت: چهارمحال و بختیاری به عنوان قطب پرورش بازیکنان مستعد این رشته است، بطوریکه می‌توان از آن به عنوان کندوی عسل بسکتبال ایران نام برد.

چهارمحال و بختیاری کندوی عسل بسکتبال ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود مشحون بعدازظهر امروز در نشست مجمع انتخابات رئیس هیئت بسکتبال شهرکرد، اظهار داشت: در گذشته اکثر امکانات تنها مختص ورزشکاران پایتخت نشین بود، بطوریکه تمامی بازیکنان تیم ملی از بین بسکتبالیست‌های تهرانی تشکیل یافته بود.

وی افزود: این در حالیست که امروزه تمامی استان‌های کشور ورزشکاران بسیار شایسته‌ای را تربیت کرده که ترکیب تیم ملی بسکتبال کشور را تشکیل می‌دهند.

مشحون روند توسعه و پیشرفت ورزش بسکتبال کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در شهرکرد پتانسیل‌های ورزشی بسیاری وجود دارد که به‌طور قطع و یقین تمامی این ورزشکاران می‌توانند در آینده نزدیک به کمک تیم ملی آمده و در عرصه بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال کشور کمبود اعتبارات را مشکل اصلی تمامی فدراسیون‌های کشور برشمرد و گفت: در این گردونه مدیری موفق عمل خواهد کرد که بتواند با وجود تمامی این کمبودها با جدیت مضاعف در راستای پیشرفت ورزش بسکتبال کشور تلاش و کوشش کند.

وی با اشاره به مدیریت سقایی رئیس فعلی هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری، گفت: بسکتبال شهرکرد نیازمند یک همت مضاعف مسئولان است تا بتواند دوباره به جایگاه اصلی خود باز گردد.

مشحون اضافه کرد: در مدت 10 سال مدیریت بر فدراسیون بسکتبال کشور شاهد به اهتزاز درآمدن 46 باره پرچم خوش رنگ کشور در مجامع بین‌المللی بودیم که این افتخارآفرینی 32 مدال طلا و شش مدال نقره را برای کشور رقم زد.

وی در ادامه با اشاره به علت حذف تیم بسکتبال کشور از مسابقات آسیایی، گفت: شیوه هدایت و مدیریت سرمربی صربستانی تیم بسکتبال کشور علت اصلی حذف تیم بسکتبال کشور از مسابقات آسیایی شد.

مشحون اضافه کرد: این مربی صربستانی از بیرون هدایت می‎شد، او در جریان این دیدار اجازه نداد ارسلان کاظمی وارد میدان مسابقات شود، حدادی تنها در حدود 40 دقیقه در زمین حضور داشت، آفاق را از ترکیب تیم بیرون کشید، تمامی این عوامل موجب شد تا قوی‌ترین تیم بسکتبال تاریخ ایران نتواند به حق خود دست یابد.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به پتانسیل‌های ورزشکاران تیم‌های شهرستانی تأکید کرد و گفت: آنچه به تیم بسکتبال شهرکرد هویت می‎بخشد بومی‌گرایی این تیم است.

مشحون خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری به عنوان قطب پرورش بازیکنان مستعد این رشته است، بطوریکه می‌توان از آن به عنوان کندوی عسل بسکتبال ایران نام برد.

در این نشست غلامحسین سقایی به عنوان رئس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول