اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

6 رئیس هیئت بسکتبال قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری آیین تجلیل از روسای سابق هیئت بسکتبال قم خبر داد و گفت: در این آیین شش رئیس هیئت بسکتبال قم تجلیل شدند.

6 رئیس هیئت بسکتبال قم تجلیل شدند

حسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: همواره آنچه که در کنار عرصه قهرمانی ورزش در ذهن‌ها و یادها به عنوان خاطره‌ای شیرین و به یادماندنی ثبت و ضبط می‌شود، احترام به پیشکسوتان هر رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: هیئت بسکتبال استان قم در تلاش و تکاپو برای توسعه قهرمانی این رشته و همچنین حرکت در مسیر افزایش دانش نیروی انسانی مرتبط با بسکتبال گام‌های موثری برداشته است، اما این هیئت توجه به پیشکسوتان و کسانی که سال‌ها برای این رشته زحمت کشیده‌اند را در اولویت قرار داده است.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم افزود: اگر امروز بسکتبال قم این ظرفیت و توانمندی را دارد که در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور دارای نماینده باشد و همچنین تیم‌های رده‌های سنی مختلف بسکتبال قم در پیکارهای قهرمانی کشور می‌درخشند، همگی به واسطه تلاش‌هایی است که در دوره‌های مختلف در هیئت بسکتبال صورت گرفته است.

وی افزود: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، پنج رئیس هیئت در بسکتبال قم سکان‌دار رشد و توسعه این رشته ورزشی بوده‌اند و بر خود وظیفه دانستیم به واسطه تلاش‌هایی که این عزیزان در راستای تحول در بسکتبال قم انجام داده‌اند، از آنها تقدیر کنیم.

نادری ابراز داشت: برای همین منظور در مراسمی باشکوه که با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، نمایندگان رسانه‌ها و تنی چند از پیشکسوتان ورزش بسکتبال قم برگزار شد، از شش رئیس هیئت سابق بسکتبال قم تجلیل و قدردانی شد.

وی یاد آور شد: این مراسم با حضور عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان و رسول منعم معاون توسعه ورزش این اداره کل برگزار شد و طی آن از علی تفضلیان، محمد فراهانی، جواد اربابی، علی عبدیخانی، مجیدرضا کاویانی و رسول منعم تجلیل به عمل آمد.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد:‌ آنچه که با عنوان تجلیل از روسای سابق هیئت بسکتبال استان قم توسط این هیئت صورت گرفت، تنها شاید بتواند از نظر معنوی گوشه‌ای از تلاش‌های این عزیزان در دوران خدمت به بسکتبال قم را جبران کند و ما یقینا برای توسعه بسکتبال قم به کمک فکری آنها نیاز داریم.

وی اضافه کرد: امروز بسکتبال قم به ظرفیت بسیار بالایی رسیده است و این توانایی و استعداد را دارد که بتواند در تمام مقاطع سنی در عرصه رقابت‌های قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور بدرخشد.

نادری عنوان داشت: امسال تیم‌ مینی‌ بسکتبال و تیم‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان بسکتبال قم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده و نتایج خوبی کسب کردند، ضمن اینکه در بخش بانوان نیز اقدامات خوبی در دست انجام است.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول