اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری:

بسکتبال چهارمحال و بختیاری نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای جایگاه بسکتبال این استان نیازمند نگاه ویژه مسئولان فدراسیون است.

بسکتبال چهارمحال و بختیاری نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامحسین سقایی بعدازظهر امروز در نشست مجمع انتخابات رئیس هیئت بسکتبال این استان، اظهار داشت: در چهار سال گذشته هیئت بسکتبال این استان با مشکلات بسیاری درگیر بود که با تلاش بسیار موفق شدیم بسیاری ازاین مشکلات را برطرف سازیم.

وی افزود: جذب 12 بسکتبالیست مجرب به‌منظور تقویت جایگاه بسکتبال این استان از مهم‌ترین این اقدامات به‌شمار می‌رود.

سقایی خواستار توجه بیش از پیش به جایگاه این هیئت ورزشی شد و گفت: با توجه به جذابیت این رشته ورزشی باید نگاه ویژه‌ای به این رشته ورزشی شود تا بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب مجدد به جایگاه اصلی خود دست یابیم.

رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری از جذب 3 میلیارد ریال اعتبارات خارج از استانی در راستای ارتقای جایگاه ورزش بسکتبال کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر هیئت بسکتبال استان در تمامی رده‌های سنی در تیم ملی ورزشکار ملی‌پوش دارد که این نشان از پتانسیل‌های ارزشند جوانان این استان دارد.

وی عدم حضور تیم بسکتبال استان در لیگ برتر را یک ضعف بزرگ برشمرد و گفت: تلاش بسیار خواهیم کرد تا در سال جدید بتوانیم یک تیم از هیئت بسکتبال این استان در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.

سقایی برنامه‌ریزی در مقاطع پایه را از دیگر رویکردهای فراروی این هیئت برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی بر تقویت ستون هیئت بسکتبال موجب قوی‌تر شدن تنه این ورزش خواهد شد، بطوریکه امروز شاهد حضور تیم بسکتبال جوانان این استان در مسابقات فینال کشوری هستیم.

وی تصریح کرد: برهمین اساس انتظار می‌رود تا فدراسیون نگاه ویژه‌تری به ورزش این استان داشته باشد تا بتوانیم با تقویت استعدادهای ورزشی جوانان این استان شاهد حضور این نخبه‌های ورزشی در مسابقات ملی باشیم.

در این نشست  غلامحسین سقایی به عنوان رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول