اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشحون:

نونهالان بسکتبالیست قزوین بازی خیره‌کننده‌ای ارائه دادند

خبرگزاری فارس: محمود مشحون گفت: نونهالان بسکتبالیست قزوینی بازی خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

نونهالان بسکتبالیست قزوین بازی خیره‌کننده‌ای ارائه دادند

رئیس فدراسیون بسکتبال کشور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بسکتبالیست‌های نونهال استان قزوین با ارائه یک بازی تماشایی و جذاب، نمایش خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

وی در حاشیه دیدار فینال رقابت‌های لیگ نونهالان کشور بین تیم‌های قزوین و تهران افزود: دیدار نهایی این مسابقات به قدری جذاب بود که خستگی را از تن همه مربیان زحمتکش و مسئولان این دو تیم خارج کرد.

محمود مشحون استعدادیابی و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی و تأمین آینده بسکتبال ایران را مهم‌ترین اولویت‌های این فدراسیون برشمرد و تصریح کرد: پیشرفت بسکتبال رده‌های سنی پایه در سال‌های اخیر، نشان از معرفی پدیده‌های با استعداد در سال‌های آتی به تیم ملی کشورمان را دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح استعدادیابی فدراسیون از متولدین 78 تا 80، اوایل اسفند ماه در تهران برگزار شد، بیان کرد: حدود 350 نفر در این طرح حضور داشتند که از این میان، توسط مربیان فدراسیون 100 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شده و کار آموزش به آنها آغاز شده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال کشور با اشاره به اینکه بدون برنامه‌ریزی و توجه به رده‌های سنی پایه نمی‌توان انتظار تیم ملی قوی را داشت، خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را در این امر به کار گرفته‌ایم که خوشبختانه در امر تیم‌های پایه به موفقیت‌هایی هم رسیده‌ایم.

مشحون ادامه داد: امیدوارم استان قزوین در سوپرلیگ سال آتی، نماینده شایسته‌ای داشته باشد.

وی افزود: لیگ سال جاری از کیفیت خوبی برخوردار بوده و فاصله کم تیم‌ها به لحاظ فنی با یکدیگر بر جذابیت و هیجان این مسابقات که وارد مرحله پلی‌آف شده، افزوده است.

مشحون اظهار امیدواری کرد: مسئولان و مربیان فدراسیون سال آینده مانند امسال تمام تلاش خود را برای موفقیت و ارتقای بسکتبال ایران در رده باشگاهی و ملی به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول