اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان خبر داد

احداث دادگستری آرادان و دادسرای گرمسار و مهدیشهر

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان از احداث دادگستری آرادان، دادسرای گرمسار و مهدیشهر و مجتمع‏های شورای حل اختلاف در شهرستان‏های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار خبر داد.

احداث دادگستری آرادان و دادسرای گرمسار و مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد سیاوش‏پور صبح امروز در نخستین جلسه شورای برنامه‏ریزی دادگستری کل استان سمنان در سال جدید که با حضور معاونان قضایی استان سمنان، رئیس کل دادگاه‏های عمومی و انقلاب و دادستان مرکز استان برگزار شد، ایام شهادت حضرت فاطمه‏زهرا(س) را تسلیت گفت.

وی از کاهش نزدیک به 10 هزار پرونده مانده در مجموعه دادگستری و شوراهای حل اختلاف در استان سمنان خبر داد و گفت: دادگستری استان سمنان در کاهش تعداد پرونده‏های مانده مصمم است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: با حفظ این تراز و افزایش مختومه‏ها، تسریع در احقاق حق مردم را در اولویت‏های امسال قرار می‌دهیم.

سیاوش‏پور خرد جمعی و استفاده از نظر مدیران قضایی را موجب افزایش کیفیت در برنامه‏ریزی‏های دادگستری استان سمنان دانست.

وی افزود: دستگاه قضایی استان سمنان با کار مطلوب و سلامت در سیستم قضایی و اداری توانسته است پشتوانه اعتماد مردمی را به خود جلب کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از آغاز برخی پروژه‏های عمرانی در دادگستری استان سمنان خبر داد.

سیاوش‏پور ادامه داد: احداث دادگستری آرادان، دادسرای گرمسار و مهدیشهر و مجتمع‏های شورای حل اختلاف در شهرستان‏های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار از جمله این پروژه‏های عمرانی است.

وی تأکید کرد: برای بهره‏برداری از این پروژه‏های عمرانی تا پایان سال جاری در راستای خدمت‏رسانی بهتر به مردم استان سمنان تلاش می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از اعضای شورای برنامه‏ریزی خواست تا از ابتدای سال، بازدید از حوزه‏های قضایی این استان و زندان‏ها را به صورت مستمر و در تیم‏های تخصصی در دستور کار خود قرار دهند.

هم‌چنین در این جلسه قاضی حیدر آسیابی به عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان سمنان و مستشار دادگاه‏های تجدید نظر معرفی شد و به این ترتیب تعداد معاونان قضایی استان به پنج نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول