اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

معاون قضایی دادگستری استان فارس تودیع شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری فارس، معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری دادگستری این استان تودیع شد.

معاون قضایی دادگستری استان فارس تودیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح‌الله خدائیان رئیس کل دادگستری استان فارس بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر و کیفری این استان با بیان این که خدمت به مردم و تلاش در حل مشکلات آنان به ویژه در عرصه اجرای عدالت و ایجاد امنیت توفیقی است که نصیب بندگان ویژه خداوند می‌شود و با بیان سوابق قاضی ابوذر اخگر خاطرنشان کرد: افرادی که در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در دستگاه قضایی خدمت خود را آغاز کردند، اقدامی جهادگونه انجام دادند چراکه در آن برهه زمانی اشرار، منافقین و خوانین جبهه جنگ پنهانی را علیه مسئولان به ویژه قضات باز کرده بودند.

وی همچنین تصریح کرد: سوابق این افراد در آن دوران نباید مانند سایر زمان‌ها محاسبه شود چراکه خدمت آنان  جهادگرانه بوده است.

در ابتدای این مراسم نیز قاضی ابوذر اخگر معاون سابق قضایی دادگستری فارس طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حضور خود به عنوان سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر و کیفری استان فارس توصیه کرد که فرصت خدمت به مردم را هیچگاه از دست ندهید و تنها خدا و قانون را در امر قضاوت مافوق خود بدانید.

در پایان این مراسم رئیس کل دادگستری استان فارس با اهدای لوح از زحمات 30 ساله قاضی اخگر تقدیر کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول