اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

رسالت دادگستری در حوزه وقف، تصمیمات صحیح شرعی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: رسالت دادگستری در حوزه وقف، تصمیمات صحیح شرعی است.

رسالت دادگستری در حوزه وقف، تصمیمات صحیح شرعی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،جمال انصاری ظهر امروز با حضور در همایش اوقافی، حقوقی و ثبتی بیان کرد: تلاش‌هایی برای جلوگیری از تعرض به وقف انجام شده است که احتمال خطای تصمیمات در نگاه‌های حکمی را کاهش می‌دهد.

وی بیان کرد: اعتقاد مجموعه دادگستری بر این است که قضات با درایت عمل می‌کنند و رسیدن به تصمیمات صحیح شرعی رسالت ما در حوزه وقف است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: تعرضات وقفی واقعیت‌هایی است که وجود دارد و زمانی که موقوفات در مواردی تعرضاتی دارند، دستگاه قضا باید با خدمت‌رسانی صحیح مشکلات و تعرضات را برطرف کند.

انصاری تاکید کرد: محور مدیریت وقف در استان قزوین در ساز و کار اداره اوقاف و امور خیریه است و دادگستری در این ساز و کار در خط مقدم کار قرار می‌گیرد لذا موظف هستیم تا تمام سازمان‌هایی که از دادگستری سرویس می‌گیرند خدمت بدون دغدغه را مشاهده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضرورت و اندیشه‌های وقف امر بسیار روشنی است و هیچ تردیدی در کارکرد مناسب وقف وجود ندارد، به خصوص در حوزه اجرایی کارنامه برجسته‌ای وجود دارد، امروز چتر وقف همه را فرا گرفته است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول