اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف پیشگیری از گسترش طلاق در خراسان‌رضوی

دوره آموزشی خانواده پایدار برای کارکنان دادگستری برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی برنامه جامع خانواده پایدار گفت: با هدف پیشگیری از گسترش طلاق، دوره آموزشی خانواده پایدار برای کارمندان دادگستری خراسان‌رضوی برگزار شد.

دوره آموزشی خانواده پایدار برای کارکنان دادگستری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان‌رضوی، اسماعیل سقاب‌اصفهانی اظهار داشت: این دوره آموزشی در قالب ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و اجتماعی به مراجعان مجتمع‌های قضایی خانواده شهر مشهد و به منظور پیشگیری از طلاق به عنوان بخشی از برنامه‌های مداخله‌ای، راهنمایی و مشاوره برنامه جامع خانواده پایدار اجرایی شده است.

مدیر اجرایی طرح جامع خانواده پایدار هدف از برگزاری این دوره را حساس‌سازی و آموزش عریضه‌نویسان، وکلا و کارمندان دادگستری عنوان کرد و گفت: پیشگیری از گسترش طلاق در بین مراجعان مجمتع‌های غذایی خانواده در سطح شهر مشهد هدف اصلی از اجرای این دوره است.

سقاب‌اصفهانی افزود: آموزش‌ها به صورت کارگاهی ارائه می‌شود و به ترتیب کارمندان دادگستری در 2 گروه 30 نفره، عریضه‌نویسان در 2 گروه 25 نفره و وکلا در 6 گروه 40 نفره آموزش خواهند دید.

وی در ادامه گفت: البته درباره وکلا باید به این امر اشاره کنم که با توجه به حضور 600 وکیل در استان، تنها 40 درصد از این افراد برای آموزش در نظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول