اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دادگستری گیلان:

دادگستری خود را خدمتگزار مردم می‌داند

خبرگزاری فارس: قائم مقام دادگستری گیلان گفت: قوه قضائیه خود را خدمتگرار بدون منت مردم می‌داند و با اجرای قانون امنیت و آرامش را برای مردم تامین می‌کند.

دادگستری خود را خدمتگزار مردم می‌داند

 به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مجید اللهیان ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری این شهرستان با اشاره به اصل تفکیک قوا در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قوه قضائیه در جمهوری اسلامی جایگاه رفیعی دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری نبض امور در دست این قوه قرار دارد.

وی، رئیس قوه قضائیه را منصوب به رهبری و تمام قضات را با یک واسطه متصل به معظم‌له دانست. کسی که در جایگاه قضاوت قرار می‌گیرد باید شان و منزلت آن را حفظ کند و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

وی، با بیان اینکه کسی که به قوه قضائیه مراجعه می‌کند فرد گرفتاری است و چنین فردی کم حوصله می‌شود، تصریح کرد: قضات مکلف هستند کار مردم را با حوصله و با تشریفات و مقدمات قانونی انجام دهند تا رسیدگی به پرونده آنها در مراتب بالاتر ابتر نماند و در مراحل بعدی نقض نشود.

اللهیان، با اشاره بر لزوم همکاری تمام مسئولان با قوه قضائیه، ابراز داشت: مجموعه دادگستری خود را خدمتگزار مردم و جزئی از نظام می‌داند و با اجرای قانون امنیت و آرامش را برای مردم تامین می‌کند.

وی، آستارا را شهرستانی مرزی و مهم در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: عرصه خدمت رسانی، عرصه کار و عمل است که امیدواریم با همکاری تمام اداره‌ها و ارگان‌ها یک دادگستری فعال و خدمتگزار را برای مردم داشته باشیم.

قائم مقام دادگستری گیلان، با قدردانی از خدمات چندین ساله «برات‌علی غائبی» رئیس سابق دادگستری آستارا، «سید احمد طالبی» را به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی کرد.

وی، اذعان داشت: طالبی با چندین سال خدمت در شهرستان تالش و بخش لیسار فردی تحصیل‌کرده و آشنا به امور قضاوت است که امیدواریم موجب ایجاد تحول در شهرستان مرزی آستارا شود.

رئیس جدید دادگستری شهرستان آستارا نیز در این جلسه همکاری مسئولان با دادگستری را از جمله شرایط موفقیت و خدمت‌رسانی مطلوب عنوان کرد.

سید احمد طالبی، داشتن برنامه مدون و توجه به آیتم‌های برقراری بیشتر نظم و انضباط را از جمله برنامه‌های آینده خود دانست و افزود: امیدواریم با کمک تمام همکاران، دادگستری و تعامل و همکاری فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان منشا خدمات ارزنده برای مردم آستارا باشد.

انتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول