اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان البرز خبر داد

تشکیل کمیته حمایت از تولید ملی در بهزیستی استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان البرز اعلام کرد: پیرو رهنمودهای نوروزی رهبری معظم انقلاب اسلامی، اداره‌کل بهزیستی استان البرز کمیته‌ای را تحت عنوان حمایت از تولید ملی تشکیل داده است.

تشکیل کمیته حمایت از تولید ملی در بهزیستی استان البرز

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بخش مهمی از نیازمندان کشور زیر پوشش بهزیستی قرار دارند که یکی از اولویت‌های اصلی ما توانمندسازی اقتصادی آنها است.

وی تأکید کرد: هدف اصلی بهزیستی در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این است که با توانمندسازی اقتصادی این خانواده‌‌ها شرایطی ایجاد شود که آنها بتوانند نیازهای مالی خود را فراهم کنند.

این مسئول با اشاره به نام‌گذاری سال 91 تحت عنوان حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی گفت: از همان نخستین روزهای سال تحقق این رهنمود در بهزیستی استان البرز در اولویت قرار گرفت، چرا که معقتقدیم افراد زیر پوشش بهزیستی در صورت ایجاد شرایط مناسب می‌توانند در حوزه‌ اقتصادی نقشی مؤثر داشته باشند.

مکاریان اظهار داشت: به همین دلیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته حمایت از تولید ملی با حضور معاونت‌های مختلف و کارشناسان خبره در بهزیستی استان البرز تشکیل شد.

* تدوین وظائف کمیته حمایت تولید ملی در بهزیستی البرز

وی خاطرنشان کرد: در نخستین گام برای تدوین وظایف و اختیارات این کمیته کارگروهی تشکیل شده است و به زودی اطلاعات کامل آن در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز تأکید کرد: این کمیته به صورت کلی وظیفه دارد که راهکارهای توانمندسازی افراد و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی استان را طراحی و برای اجرا ارائه کند.

مکاریان در پایان اظهار داشت: هم‌چنین در تلاش هستیم تا از فعالیت‌های اقتصادی افراد زیر پوشش بهزیستی استان با محوریت حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه‌ ایرانی حمایت کامل کرده و برنامه‌های بهزیستی در این حوزه نیز به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول